Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

224 råd om hvordan du bliver rig

Side 11 ud af 41 (404 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Molle&Co:

Livingspace

Græsted Hovedgade 37

3230 Græsted

CVR: 29007411

Jeg har en besked til dig. Kan du oplyse din e-mail adresse til feh@hasselriis.com? 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:08

steinway:

Jeg har på intet tidspunkt kommenteret indholdet af bogen - hvordan skulle jeg kunne gøre det uden at læse den først? Det jeg har hæftet mig ved er salgsargumentet om en øget omsætning på 20% over et år. Hvis jeg skal tage den slags seriøst skal jeg bruge henvisninger...

Jeg vil meget gerne bevise at mine gode råd i bogen Rig Som Selvstændig virker og tilbyder en Amino virksomhed at komme i millionær lære og få en GRATIS virksomhedskonsultation værdi ca. Kr. 25.000.

For at komme i betragtning skal du opfylde følgende kriterier:

1. Du skal have købt og læst bogen Rig Som Selvstændig.
  2. Du skal være registreret på Amino og have max. 5 ansatte.
  3. Du skal have de rigtige iværksætter egenskaber som mod, energi, udholdenhed og viljestyrke.
  4. Du skal have din partner´s accept til at sætte din virksomhed foran privatlivet i en 5 års periode.
  5. Du skal være beredt til, når det kræves, at arbejde op til 16 timer i døgnet.
  6. Dit mål for virksomheden skal være mindst en fordobling af din omsætning i løbet af 5 år.
  7. Du skal i starten afsætte mindst 6 timer til, sammen med mig, at udarbejde en plan for at nå målet på kort og lang sigt.
  8. Der skal følges op hver 6. måned på om målene er nået. Handlingerne skal måske korrigeres undervejs.
  9. Du skal kunne træffe hurtige beslutninger.
  10. Du skal bo i Storkøbenhavn og være til rådighed for en personlig samtale i perioden 10-11. september.
  11. Du skal tro på at målet kan nåes og undervejs officielt give vidnesbyrd om:

A: Dette var udgangspunktet f.eks en omsætning på xxx k.kroner

B: Dette var de tiltag vi gjorde i grove træk.

C: Dette var resultatet vi opnåede år 1, 2, 3, o.s.v.

Du kan læse mere på www.mercandotec.es hvor virksomhedskonsultationen er beskrevet.

Jeg vil senest på Iværksætterudstillingen i Forum den 12. september offentliggøre navnet på den udvalgte virksomhed.

Du er velkommen til at stille spørgsmål og bede om et ansøgningsskema, her på siden eller på feh@hasselriis.com.

Sidste frist for ansøgning er 17. august 2008.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pens. Iværksætter:
Jeg vil meget gerne bevise at mine gode råd i bogen Rig Som Selvstændig virker og tilbyder en Amino virksomhed at komme i millionær lære og få en GRATIS virksomhedskonsultation værdi ca. Kr. 25.000.

Hov, det lød da interessant :-)
Hvordan har du det med standardiserede internetydelser og outsourcing?

Du skriver ikke noget om, om man skal være godt i gang - eller om det er okay enten 'blot' at have ideen / lige have søsat ideen?

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 22:42

Pens. Iværksætter:

Det var nu ikke den slags henvisning jeg fiskede efter; jeg ville have en virksomhed der stillede op og gjorde opmærksom på at de ved at følge dine råd har oplevet en fremgang på 20% fordi de har fulgt alle rådene i bogen.

Skal du lave ovenstående eksperiment bør du også finde en kontrolvirksomhed med tilsvarende egenskaber og så måle på begge virksomheder.Uanset slutresultatet vil jeg dog spå begge virksomheder stor fremgang udelukkende grundet ovenstående krav.  

Jeg skal skynde mig at sige at jeg ikke er et sekund i tvivl om at det er nogle særdeles potente råd du kommer med; og jeg er overbevist om at du har meget at lære fra dig som kunne gavne de fleste... men det der hele tiden har været min anke var "salgsgassen".  

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:51

Nicolai Lønne:

Pens. Iværksætter:

Hov, det lød da interessant :-)
Hvordan har du det med standardiserede internetydelser og outsourcing?

Du skriver ikke noget om, om man skal være godt i gang - eller om det er okay enten 'blot' at have ideen / lige have søsat ideen?

Hvis du kan opfylde de 11 kriterier jeg stiller op som krav,  så vil jeg meget gerne tage dig med blandt dem som tør satse på at tjene mange penge. 

Jeg har det sådan et godt med ethvert godt initiativ herunder internet ydelser som jeg selv har tjent penge på i mange år. Outsoucing må du specificere.  Du kan godt være med fra din firma start, det er for mig meget spændende at være med fra start. Det gælder som sagt mest om at have mod, vilje, ambitioner og en tro på at nå høje mål. Det er min erfaring, indtil nu, at meget få vil satse hvad der skal til for at blive rig. De fleste har det udmærket som de har det og er bange for at ændre på noget. "Gør du som du altid har gjort, så får du hvad du altid har fået - ikke mere." Citat fra min bog.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:11

steinway:

Pens. Iværksætter:
Jeg vil meget gerne bevise at mine gode råd i bogen Rig Som Selvstændig virker og tilbyder en Amino virksomhed at komme i millionær lære og få en GRATIS virksomhedskonsultation værdi ca. Kr. 25.000

.

Det var nu ikke den slags henvisning jeg fiskede efter; jeg ville have en virksomhed der stillede op og gjorde opmærksom på at de ved at følge dine råd har oplevet en fremgang på 20% fordi de har fulgt alle rådene i bogen.

Det er desværre ikke så lige til at få en virksomhed/kunde til at stå frem og  fortælle hvor godt ens produkt er. Jeg har indtil videre hjulpet 5 virksomheder med en forretningsplan, men at mange grunde, som jeg vil afholde mig fra at underholde med, så vil ingen stå frem og fortælle om deres fremgang. Derfor mit tilbud til alle Aminoer.

Jeg har noteret mig at du heller ikke har nogen vidnesbyrd på din hjemmeside, så der er lidt at arbejde med der. Vidnesbyrd er det stærkeste salgsargument der findes. At tilfredse kunder anbefaler dig til andre kan ikke erstattes af annoncer eller andet.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 08:41

Pens. Iværksætter:
Du skal bo i Storkøbenhavn og være til rådighed for en personlig samtale i perioden 10-11. september.

Storkøbenhavn ... Hmmm er det også Nordjylland ?, for så er jeg frisk Smile

Jeg har læst en del af din bog, og har flere gange tænk "det ved jeg jo godt, men jeg gør det bare ikke ..."

Rigtig mange gode råd at hente.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:07

Bent A.:

Pens. Iværksætter:
Du skal bo i Storkøbenhavn og være til rådighed for en personlig samtale i perioden 10-11. september.

Storkøbenhavn ... Hmmm er det også Nordjylland ?, for så er jeg frisk Smile

Her er vi på en hjemmeside for iværksættere. Så dukker et tilbud op om GRATIS hjælp til at blive rig, melder der så flere tusinde? Nej, hvorfor ikke? Har disse mange iværksættere ikke de nødvendige 11 forudsætninger jeg har sat op for at blive rig og lykkes?

1. Du skal have købt og læst bogen Rig Som Selvstændig.
  2. Du skal være registreret på Amino og have max. 5 ansatte.
  3. Du skal have de rigtige iværksætter egenskaber som mod, energi, udholdenhed og viljestyrke.
  4. Du skal have din partner´s accept til at sætte din virksomhed foran privatlivet i en 5 års periode.
  5. Du skal være beredt til, når det kræves, at arbejde op til 16 timer i døgnet.
  6. Dit mål for virksomheden skal være mindst en fordobling af din omsætning i løbet af 5 år.
  7. Du skal i starten afsætte mindst 6 timer til, sammen med mig, at udarbejde en plan for at nå målet på kort og lang sigt.
  8. Der skal følges op hver 6. måned på om målene er nået. Handlingerne skal måske korrigeres undervejs.
  9. Du skal kunne træffe hurtige beslutninger.
  10. Du skal bo i Storkøbenhavn og være til rådighed for en personlig samtale i perioden 10-11. september.
  11. Du skal tro på at målet kan nåes og undervejs officielt give vidnesbyrd om:

A: Dette var udgangspunktet f.eks en omsætning på xxx k.kroner

B: Dette var de tiltag vi gjorde i grove træk.

C: Dette var resultatet vi opnåede år 1, 2, 3, o.s.v.

Bent Andersen, jeg vil godt tage dig med i den gruppe hvorfra jeg vil udvælge en, hvis du vil komme til København til Iværksætter udstillingen i september, hvis du bliver udvalt til at komme i millionær lære. Alternativt kan du tage til Malaga hvor jeg bor når det passer dig.
Stik mig din e-mail adresse og du vil modtaget et spørgeskema fra mig.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 12:34

Det ligner jo mest af alt en købsbetinget konkurrence og det er mig bekendt ikke helt efter bogen... jf. punkt 1 Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:50

steinway:

Det ligner jo mest af alt en købsbetinget konkurrence og det er mig bekendt ikke helt efter bogen... jf. punkt 1 Big Smile

Mener du at det strider mod Markesdføringsloven? Kan man blive straffet for at give sin viden væk?

Hvis du ikke kan svare er der måske andre som kan hjælpe, jeg kender ikke selv Markedsføringsloven særlig godt. 

Side 11 ud af 41 (404 indlæg)