Jeg har en besked til dig. Kan du oplyse din e-mail adresse til feh@hasselriis.com? |
steinway:Jeg har på intet tidspunkt kommenteret indholdet af bogen - hvordan skulle jeg kunne gøre det uden at læse den først? Det jeg har hæftet mig ved er salgsargumentet om en øget omsætning på 20% over et år. Hvis jeg skal tage den slags seriøst skal jeg bruge henvisninger...
Jeg vil meget gerne bevise at mine gode råd i bogen Rig Som Selvstændig virker og tilbyder en Amino virksomhed at komme i millionær lære og få en GRATIS virksomhedskonsultation værdi ca. Kr. 25.000.
For at komme i betragtning skal du opfylde følgende kriterier:
- Du skal have købt og læst bogen Rig Som Selvstændig.
- Du skal være registreret på Amino og have max. 5 ansatte.
- Du skal have de rigtige iværksætter egenskaber som mod, energi, udholdenhed og viljestyrke.
- Du skal have din partner´s accept til at sætte din virksomhed foran privatlivet i en 5 års periode.
- Du skal være beredt til, når det kræves, at arbejde op til 16 timer i døgnet.
- Dit mål for virksomheden skal være mindst en fordobling af din omsætning i løbet af 5 år.
- Du skal i starten afsætte mindst 6 timer til, sammen med mig, at udarbejde en plan for at nå målet på kort og lang sigt.
- Der skal følges op hver 6. måned på om målene er nået. Handlingerne skal måske korrigeres undervejs.
- Du skal kunne træffe hurtige beslutninger.
- Du skal bo i Storkøbenhavn og være til rådighed for en personlig samtale i perioden 10-11. september.
- Du skal tro på at målet kan nåes og undervejs officielt give vidnesbyrd om:
A: Dette var udgangspunktet f.eks en omsætning på xxx k.kroner
B: Dette var de tiltag vi gjorde i grove træk.
C: Dette var resultatet vi opnåede år 1, 2, 3, o.s.v.
Du kan læse mere på www.mercandotec.es hvor virksomhedskonsultationen er beskrevet.
Jeg vil senest på Iværksætterudstillingen i Forum den 12. september offentliggøre navnet på den udvalgte virksomhed.
Du er velkommen til at stille spørgsmål og bede om et ansøgningsskema, her på siden eller på feh@hasselriis.com.
Sidste frist for ansøgning er 17. august 2008.