1. Du skal tro på dig selv, have selvtillid.
Det gør iværksættere vel som udgangspunkt?
2. Du skal være registreret på Amino og have max. 5 ansatte.
Hvis ikke mine freelancere tæller med kan jeg godt klare den også :)
3. Du skal have de rigtige iværksætter egenskaber som mod, energi, udholdenhed og viljestyrke.
Det lyder også som mig :)
4. Du skal have din partner´s accept til at sætte din virksomhed foran privatlivet i en 5 års periode.
Mit partner blev sat på gaden for et par år siden fordi hun ikke kunne acceptere min virksomhed ;)
5. Du skal være beredt til, når det kræves, at arbejde op til 16 timer i døgnet.
jeg har arbejdet 20 timer mandag, tirsdag og onsdag ... så sov jeg igennem og har kun arbejdet godt 10 timer idag ... det er vidst også ret normalt for iværksættere?
6. Dit mål for virksomheden skal være mindst en fordobling af din omsætning i løbet af 5 år.
Det har vi indtil videre gjort hvert år, og iår kommer vi nok op på en firedobling :)
7. Du skal i starten afsætte mindst 6 timer til, sammen med mig, at udarbejde en plan for at nå målet på kort og lang sigt.
6 timer???? er du klar over hvad jeg kan nå på 6 timer? :P
8. Der skal følges op hver 6. måned på om målene er nået. Handlingerne skal måske korrigeres undervejs.
Det er måske lidt underdrevet?
9. Du skal kunne træffe hurtige beslutninger.
Det skal man helst også som selvstændig :)
10. Du skal helst bo i Storkøbenhavn og være til rådighed for en personlig samtale i perioden 10-11. september eller besøge mig i Málaga (for egen regning) inden.
Malaga? Ja hvorfor ikke, hvilket Stog tager man derud?
11. Du skal tro på at målet kan nåes og undervejs officielt give vidnesbyrd om:
Hvad er målet?
Bare for at være enormt flabet tror jeg at jeg holder mig til at læse af din bog og så klare det selv ;)