Det var vist ikke en særlig konstruktiv kommentar jeg kom med der. Lad mig i stedet fortælle at der faktisk bliver lavet meget seriøs "networking" (netværkning??) de aftener - hen over øl og burgere. Jeg har da mødt en del som jeg vil benytte mig af efterhånden som jeg får brug for det de kan. Hellere kontakte en jeg har mødt, end en jeg ikke har mødt. Så kom frisk! Det er skam ikke spor useriøst selv om vi også hygger os temmelig godt.
Der var absolut ingen intentioner fra min side om at kalde jer for useriøse. Betragt det som en venskabelig reminder for at undgå at folk som min søster på 11 år strømmer til fordi de har hørt at det var en chatside?
Den der picninc på kastellet den 30/6 - er der stadig stemning for den?
Jeg er 100% sikker på at der IKKE komme små søskende og leger med, men det er sgu da positivt at en "seriøs debat side" har så meget power at den fanger små børn på omkring de 11. Om så ungerne forveksler Amino med arto, og siger at der er en masse børn derinde, det er en anden sag,når bare vi andre ved - at vi som er herinde er seriøse(host).
Nåh....back to picnic - tid sted, og ikke mindst, what to bring along!
og til Jimmie: om du eller din søster har taget fejl af Amino og Arto ved jeg ikke, men den kære Thorborg har jo netop med en stor ''designindsats'' prøvet at gøre Amino til et seriøst mødested for iværksættere afspejlet i farve- og fontvalg - herudover er der jo netop også oprette en "Café" - hvor som det hedder: "Her er ordet frit. Her snakker vi om alt andet end iværksætteri." - det er vel chat... og fred være med det. Mange iværksættere (mig selv inklusiv) sidder relativt alene på kontoret og så er muligheden for chat med ligesindede jo genial...
Hvis I ligger inde med billeder fra WannaB eller Barcelona, så har jeg lavet et lille billedearkiv hvor man kan ligge billeder op. Bare tryk upload under det arrangement billederne er fra. Der ligger allerede lidt billeder fra Bacelona og vores Grillaften på Kastellet. http://www.cygnet.dk/amino/
Jesper fortalte at folk havde ringet og spurgt til KASTESTJERNER, som visitkortene åbenbart har fået som synonym... Hvornår var den han sagede de kom? Kan jeg nå at søge våbentilladelse inden?
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline