Det er vildt så mange indlæg der efterhånden er herinde - det var først da en anden gjorde mig opmærksom på at der faktisk var optakt til en ny omgang Amino-bar, at jeg læste tråden.
Jeg er også frisk på den 15 september. Og vi kan sagtens arrangere at jeg har visitkortene med til dem som kommer dér.
Ja, kært barn har mange navne. Men plader og især kastestjerner og den nyeste drejning "Finske kastestjerner" er nogle af de betegnelser for vores visitkort som jeg oftere og oftere hører .
Men lad os da håbe at "Finske kastestjerner" ikke er et udtryk som når frem til politikkerne.
Det bliver ret trist hvis man ikke kan have sine visitkort på sig i det københavnske natteliv, uden det er med overhængende risiko for at blive tiltalt for ulovlig våbenbesiddelse. Det vil også være en tand pinligt hvis man skal aflevere alle sine visitkort til vagterne før man f.eks. kan blive lukket ind til en koncert....
Øh... ved nærmere eftertanke burde det egentlig være ligegyldigt, i og med at d. 21 er en torsdag og der er arbejdsdag dagen efter. Så jeg burde være frisk d. 22 (eller rettere; så frisk man nu er en fredag efter en lang arbejdsuge).
Men lad os da håbe at ''Finske kastestjerner'' ikke er et udtryk som når frem til politikkerne.
Det bliver ret trist hvis man ikke kan have sine visitkort på sig i det københavnske natteliv, uden det er med overhængende risiko for at blive tiltalt for ulovlig våbenbesiddelse. Det vil også være en tand pinligt hvis man skal aflevere alle sine visitkort til vagterne før man f.eks. kan blive lukket ind til en koncert....
Man kan lige se situationen for sig, ikke? Nervesitrende entrepreneurs, som må mødes på ildelugtende, lysstofrørsoplyste diskotekstoiletter for at udveksle visitkort i ly for offentligheden... Det er det nye partydrug!