Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino fredagsbar i KBH?!?

Side 20 ud af 25 (243 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
  Det er vildt så mange indlæg der efterhånden er herinde - det var først da en anden gjorde mig opmærksom på at der faktisk var optakt til en ny omgang Amino-bar, at jeg læste tråden.

Jeg er også frisk på den 15 september. Og vi kan sagtens arrangere at jeg har visitkortene med til dem som kommer dér.

Ja, kært barn har mange navne. Men plader og især kastestjerner og den nyeste drejning "Finske kastestjerner" er nogle af de betegnelser for vores visitkort som jeg oftere og oftere hører .

Men lad os da håbe at "Finske kastestjerner" ikke er et udtryk som når frem til politikkerne.

Det bliver ret trist hvis man ikke kan have sine visitkort på sig i det københavnske natteliv, uden det er med overhængende risiko for at blive tiltalt for ulovlig våbenbesiddelse. Det vil også være en tand pinligt hvis man skal aflevere alle sine visitkort til vagterne før man f.eks. kan blive lukket ind til en koncert....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:54
Damn... 15 september er jeg i Madrid for at løfte alt for mange spanske fadøl

Jeg kan vel ikke få jer til at overveje om det kunne flyttes til den 22. september ? ... pleeeeaaassse 

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 10:04
Kan man ikke lave en mailgruppe for de som er interesseret i at mødes... Det er  lidt uoverskueligt, om hvornår og hvordan...

Hvornår er der så fredagsbar?

Stefan Avivson

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:20
  Umidlbart er jeg ikke sikker på at jeg er i stand til at deltage d. 22, i og med at jeg har haft fødselsdag dagen inden....   

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:23
  Øh... ved nærmere eftertanke burde det egentlig være ligegyldigt, i og med at d. 21 er en torsdag og der er arbejdsdag dagen efter. Så jeg burde være frisk d. 22 (eller rettere; så frisk man nu er en fredag efter en lang arbejdsuge).

Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:27
hejsa,

MORRIKérne kan desværre ikke hverken den 15 eller 22... øvøv, men håber i får en dejlig aften - uanset dato :O)

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:31
  Med frygt for at lyde en anelse åndsvag - Men;

Behøver det egentlig nødvendigvis at være en fredag...?

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 10:38
Meget sjovt at dette er en iværksætterdebat og der er problemer med at få iværksat en fredagsbar...

Hvem er tovholder?

Stefan Avivson

Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 10:44
Dato: 24-08-2006 09:13:26 Forfatter: Jesper Norbøll
Men lad os da håbe at ''Finske kastestjerner'' ikke er et udtryk som når frem til politikkerne.

Det bliver ret trist hvis man ikke kan have sine visitkort på sig i det københavnske natteliv, uden det er med overhængende risiko for at blive tiltalt for ulovlig våbenbesiddelse. Det vil også være en tand pinligt hvis man skal aflevere alle sine visitkort til vagterne før man f.eks. kan blive lukket ind til en koncert....

Man kan lige se situationen for sig, ikke? Nervesitrende entrepreneurs, som må mødes på ildelugtende, lysstofrørsoplyste diskotekstoiletter for at udveksle visitkort i ly for offentligheden... Det er det nye partydrug!

Fra Vestegnen
Tilmeldt 12. Mar 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:52
Med frygt for at lyde en anelse åndsvag - Men;
Behøver det egentlig nødvendigvis at være en fredag...?

/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion    jesper snabelA mediamouse.dk

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Næhh man kunne da godt have en FREDAGSBAR f.eks den sidste onsdag i måneden

Men så falder der vel et par ting til jorden - eller ?

Desværre er jeg i Spanien (Madrid) d. 15-9-2006  så mig slipper i for.

Daxman

Side 20 ud af 25 (243 indlæg)