|
Vil bare følge trop, og melde at jeg glæder mig til at drikke en pils med jer senere. Ses i gæve Amino''er. |
Hej med jer
Jeg bliver nødt til at melde fra, da jeg er blevet syg - øøøøøøvvvvv....
Ynk modtages gerne

;o)
Betina
Debat
|
Hej med jer Jeg bliver nødt til at melde fra, da jeg er blevet syg - øøøøøøvvvvv.... Ynk modtages gerne ![]() ;o) Betina |
|
Hej Betina alias Navisiongirl... øvøvøvøv det er vi rigtig kede af.... men så må vi jo ses en anden gang... rigtig rigtig god bedring :O) ![]() :O) Christina Ps. Husk at få manden til at varte dig op med varm kakao og sår''n |
![]() God bedring! Anja |
|
Hej alle... Øv øv øv... jeg må beklage, er netop hjemkommen fra lægen, og der er ikke udsigt til at jeg når kommer til København i dag... :-----( I må have en fantastisk dag derinde, det ved jeg i får, hehe... frem med the-amino-spirit... og drik et par kolde for mig, og en god burger... ![]() |
|
Kære Venner Uheldigvis skal min Datters mor på arbejde så jeg skal have den lille i denne weekend, og kan ikke få hende passet. Men god dag til jer alle, og så er jeg 100% på næste gang. PS... vi hører gerne om stedet....og om det er gangbart til en anden gang YESSIR! |
|
40 kilo rå energi fordelt på en 5 årig dreng og 2 årig pige er lidt for meget for min meget gravide hustru, der døjer med det sådanne nu døjer med ;-) Ha'' en god aften. |
|
Hey STATEMENT... sådan... MORRIKerne er også stadig på... med 100% fuld skrue... hehe :O) ![]() |
|
Jeg er også stadig på.... Men min mund er ikke... Er lige kommet tilbage på pinden efter besøg hos tandlægen og hele min ene side af munden er så bedøvet at jeg har bidt mig i læben og tungen uden at have mærket det..... God bedring Matt og Betina - Vi må jo snart tage revance sammen med Jer. /Jesper www.MediaMouse.dk - alt i grafisk kreation & produktion jesper snabelA mediamouse.dk |