Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino fredagsbar i KBH?!?

Side 18 ud af 25 (243 indlæg)
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/24/2006 4:27:59 PM Forfatter: Jesper Norbøll
... superfede ''Finske''-visitkort ...

Vogt jer mine ord: Finland bliver/ER det helt hotte i år - GO LORDI  "finske visitkort" vil jeg da også have...

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 20:44
Som sagt på Barcelona, stemmer jeg for næste Amino-træf bliver PICNIC PÅ KASTELLET, sagt i rigtig Magtens Korridorer ånd.

Kig her: http://www.vejpark.kk.dk/groen/parker/grillpladser/grill_kort/Indre_Østerbro.pdf, der er to grillpladser. Hver med tre store bænke-borde halløj. Har været dernede allerede to gange i år, super hyggeligt. Plads i hvert fald til 20 stykker.

Der er jo mange der har i mad branchen herinde på Amino, så håber vi kan lave lidt af et sammenskudsgilde. Jeg skal nok skaffe lidt hjortekød (http://www.hjortekod.dk) fra mine forældres gård. Men det skal vi nok finde en løsning på. Så kan folk tage rødvin og et varmt tæppe med til når stjernerne titter frem, så skal det nok blive rigtig rigtig hyggeligt.

Hvad er stemningen for/imod dette?

Tænkte på fredag den 30. juni klokken 17.00

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 17:20
  Statement, tag et kig på denne tråd jeg lige har oprettet:

http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=4981
Prisen lyder på 500 kr. for et sæt på 250 Finske-visitkort. Prisen er eksklusiv moms og layout, men indeholder ellers hele produktionen. Hvis man ikke kan levere et færdigt layout til os, så kan vi også tilbyde den del til en god pris.

/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 18:22
Dato: 5/24/2006 8:44:05 PM
Forfatter: cygnet

Hvad er stemningen for/imod dette?

Tænkte på fredag den 30. juni klokken 17.00

Jeg ved endnu ikke om jeg kan den dag, men jeg synes det lyder rigtig hyggeligt! Mon ikke du bør oprette en ny tråd om det?

Anja
Tilmeldt 29. Apr 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:14
Hej Kristian,

Lyder kanont med en grillaften! Vi MORRIK''er er med på idéen! Så du må meget gerne skrive os på listen.

Giver Anja ret - hvad med at oprette en ny tråd? Jo flere jo bedre

Hilsen Kristine

Tilmeldt 27. Jan 06
Skrevet kl. 12:11
Nej nej nej - ikke en ny tråd! Hele systemet er jo at tråden rykker op hver gang nogen poster et svar/indlæg.

TAK til Jesper for et godt tilbud på "finske" visitkort (går lige i tænkeboks).

MEN ellers en super idé  med grillaften på Kastellet. - Og en blodig hjortebøf (lavet af Bambis mor) må lokke flere Aminoer ud fra deres fugtige og mørke kældre og væk fra deres pixelfejlfri 15,4" fladskærme.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 12:13
Havde skam tænkt at oprette en ny tråd, men skulle da lige høre om den faldt i god jord hos jer.

Og den er hermed en realitet:

Sorry statement, men dit fnider fnadder kan du jo altid holder her....

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 27. Jan 06
Skrevet kl. 12:55
Dato: 5/29/2006 12:13:07 PM Forfatter: cygnet

Sorry statement, men dit fnider fnadder kan du jo altid holder her....

Fnidder fnadder ???

Cygnet! - du ved ikke hvad jeg har på dig!!!

Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:43

Hey Steen.. kan du ikke lige maile vores fine fælles billede fra vores aften på Barcelona.... Det blev da oki - gjorde det ik?

Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:33
Hej Aminoer...

Jeg må da erkende at ideen med en Amino Komsammen i sig selv virker meget spændende og interessant.

Men jeg vil nok også tilføje at vi må passe på at vores ellers super brugbare site her ikke bliver forvandlet til et chatsite.

Forleden hørte jeg min søster på 11 år snakke om Amino? Som hun havde hørt var en chatside hvor der var mange børn inde.??  Næh nej. Sådan skulle det helst ikke være jo.

Jeg har intet imod børn, men mener bare ikke de har det store og gøre herinde?

Og dermed heller ikke sagt at dem der nu gerne vil mødes og drikke en bajer eller to er barnlige!

Men jeg mener bare at vi må holde stedet her så seriøst som muligt så Amino''s koncept ikke vil blive misforstået af uvidende mennesker?

For der ER mange mennesker der har nemt ved at misforstå ting.

Men misforstå mig ikke. Der er ingen bad feelings eller nhoget fra min side!

Side 18 ud af 25 (243 indlæg)