ja - tak for endnu en super dag/aften... og ja det er dælme også længe siden jeg har hilst på små shots... og spillet bordfodbold, må ha revance i pool istedet hehe. men super hyggeligt og sjovt - det var det...
Håber det går bedre med Bisserne Jesper...
- og Anja - fedt visitkort du har fået lavet... er spændt på at høre om din kommende succes...
Og jo Christiana, mine tænder (og tunge og hvad jeg ellers havde bidt mig i) har det fint nu. Men det var først den efterfølgende morgen at det var helt ok igen.... Hvilket ikke er så fedt når man tænker på at jeg har endnu en omgang til gode....
Næste gang må vi finde et sted med både pool og bordfodbold. Og så lidt mere lys så man kan se hvad man laver - ihvertfald hvor der spilles bordfodbold....
Kristian, nu har du vel ikke også glemt at sende nogle mål og en fil med dit logo til din cykel, vel?
Det bliver lidt svært at lave skiltet uden....
/Jesper www.MediaMouse.dk - alt i grafisk kreation & produktion jesper snabelA mediamouse.dk
Hmm, nu bliver man hængt ud som en beruset Amino bare fordi man var i lidt godt humør, hvad bliver dog det næste ... men må indrømme det var hyggeligt og en fornøjelse at tæve jer i bordfodbold.
Men nej Jesper, intet er glemt - såvidt jeg ved. Jeg er ved at finde ud af hvordan jeg får det til at se lækrest ud. Du har ikke et billede af den cykel i har lavet for Symantec vel?
Hvad koster en stak (500) brochure i 15*15 cm, fuld farve og rimelig lækker kvaltiet. Den er på fire sider. Altså lidt lige som en cover til en CD.
Med venlige hilsner - grafikeren med et-værelses og cykel.
Jamen jeg vil blto lige være GRØN af misundelse over jeg glippede hvad der skete den dag.
Jeg har speednetworking på Barcelona den 22/6 - (det er en torsdag) - og hvis i har lyst kan i evt Joine bagefter
Men ellers skal vi jo til at finde en ny dato for den næste tur.....skal det være barcelona igen, eller SKAL der være pool, så Morrikkerne kan udleve deres indre dreng?
Nej det er absolut ikke must at der er POOL bord... vi har allerede en løs aftale med Jesper og Kristian om at udleve vores "indre dreng"... i et slag pool...
He he, når man læser tråden igennem - og ikke ved bedre - så ville man tro at det virkelig har været en heftig gang bordfodbold og jeg er kommet til skade med tænderne i kampens hede. Men til dem som ikke var med: Jeg er altså ikke kommet til skade, men var blot hos tandlægen inden jeg tog ind til Barcelona. Min tandlæge havde så været så flink at nærmest bedøve hele den ene side af mit ansigt, så jeg have bidt mig selv flere gange uden at have mærket det.
Men det kunne jeg så efterhånden som aftenen skred frem og bedøvelsen forsvandet....
Tja Flemming, du gik jo også glip af dine superfede "Finske"-visitkort som jeg ellers ville haft med til dig... De står stadig her på bordet foran mig.... Men dem må du jo også have til gode til næste gang vi ses.
/Jesper www.MediaMouse.dk - alt i grafisk kreation & produktion jesper snabelA mediamouse.dk