Hihi... David, du kan ta'' det... men det jeg ville frem til var, at der er så mange fede steder i kbh der ligger SÅ meget bedre parkeringsmæssigt end WannaB... Med al respekt for stedet, det er jo fedt...
Men der er som de andre nævner, bryghuset, Cilantro på Amager, Carlton (og de øvrige omkringliggende) på Halmtorvet med et par hundrede gratis parkeringspladser i nærheden, samt hovedbanen lige ved siden af - fr de offentlig-transport-interesserede...
De steder som i alle nævner er ½ populære steder, som bliver topfyldt på fredage.
På hovedbanegården ligger O'' learys, som er i cykelafstand og offentligtransport afstand for de fleste, og man kan vist også stadig parkere derinde af(ellers er DGI byen lige ved siden af:-)
Der er masser af plads - også hvis vi kommer 40 mennesker.....god irsk stemning, og priserne er GANSKE favorable......
YESSIR!....dem der IKKE stemmer for O''learys - kan raise your hand!
Altså jeg er som sådan lidt ligeglad om jeg kan parkere lige rundt om hjørnet eller ej, hvis valget står imellem noget som man let kan parkere ved og tilgengæld er propfyldt - eller noget mindre crowded, hvor man så må parkere noget længere væk.
(man kan vel altid stille bilen i yderkanten og så få et lift bag på Anja''s cykel...? )
/Jesper
www.MediaMouse.dk - alt i grafisk kreation & produktion jesper snabelA mediamouse.dk
jamen hvis det skal være billigt og kanp så "in" er der også understellet på hjørnet af nørrebrogade/Fælledvej... (Barcelona ligger lige skråt overfor) og så er der pool bord ovenpå... også på Tempelbar... vi kan vel bestille borde i forvejen... hermed sidste forslag herfra...
Hvad var det galt med Wanna B, passede det ikke fint til det behov vi havde?
Betjeningen, stemningen og mad var da i hvertfald i top.
Når stemningen er faldet på et sted, tidspunkt og dag - så er det måske en ide at oprette en ny tråd med dette i overskriften. Mange tror sikkert der bare er snik-snak i denne tråd efterhånden.
Glæder mig til at se jer igen den 19. maj - hvor mit seneste projekt www.dumpeprocent.dk burde være kommet igang.