Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino fredagsbar i KBH?!?

Side 11 ud af 25 (243 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jesper-> Hvad med en tirsdagsøl i morgen?

Hmm .. nej .. går vist ikke at blive amino-alkoholiker allerede på min 2 dag som selvstændig

Fredag den 5. maj er jeg i ævletoft
Fredag den 12. maj er desværre en bededag (amen )
Fredag den 19. maj skulle indtil vider være ledig *HINT* *HINT*
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:11
  Flemming, Jo - de fik da Matt i noget der ligner en baglæns "bullet-time"...

(og et utal af undertegnet med et mere eller mindre tvivlsomt ansigtsudtryk.... elsker kameraer når jeg bare er på den rigtige side af dem, og det var jeg ikke i og med jeg sad over for C&K... )

/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 11:16
Christina-->  Hehe.... ja, I fik faktisk taget nogle ret.............. kreative.... billeder.. Men ej, det klarede I nu meget godt...

Flemming-->  Jeg ser om ikke jeg får tid til at smide nogle op senere på dagen, men denne her uge bærer endnu engang præg af travlhed og stress - heldigvis - så bliver der nemlig byttet nogle fakturaer

Jesper-->  Jeg er helt enig... nogen der er friske på at lufte nogle mulige datoer i plenum?

Tilføjelse: Kunne vi overveje et mere parkeringsvenligt sted?? Eller er det helt udelukket at smutte fra WannaB...

Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:18

jamen - lidt smil gav det da... der er da ingen der glemmer vores fantalastiske evner som total amatør fotografer... hehe Lover at vi nok skal holde os foran kameraet til næste møde ...måske...

Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 11:21

Jesper --> KORREKT... du sad lige i skudlinjen... Men skal nok skåne dig... vi skal jo trods alt samarbejde mange år sammen endnu... hehe...

Og ja, der blev skudt en del billeder af undertegnede (Hr. Lækkerhår, aka DK's mest velkklædte fotograf, mr. part-time gayish og hvad jeg ellers er blevet døbt)... men se... det er jo den lille fine finesse ved at have titel af Fotograf - for så bestemmer man nemlig også hvad der skal publiceres og ikke...

(Min frygt er nu at Statement skal tømme sit kamera og smide online, da jeg uden tvivl ved det rummer billeder af mig også, hvilket jeg er ganske utryg ved...)

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:21
  Fredag d. 19 maj ?

Wanna B var da et helt fint sted, men som Matt pointere, så var det måske ikke ligefrem det mest parkeringsvenlige.
Nu ved jeg så ikke lige om det kun var Matt og mig som var i biler, men det var ihvertfald ikke helt let at finde en parkeringsplads.

/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 11:22
Hej

Husk at sætte en dato for en ny Amino Fredagsbar i København,
så vi, der skal en tur over den store bro, lige kan nå at få
det planlagt i god tid.... (Hvis vi da må komme og hilse på )

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 11:26

Hep!

Så vil jeg også lige sige pænt tak. Jeg fik jo en helt ny vinkel af at det ikke kun er nørder på Amino.
Det var ligefør at mr. Magnetkort, lavede speednetworking på hans egen måde derinde - godt gået.

Super billeder som "Danmarks bedst klædte fotograf"(måske for at dække for elendige billeder) - har taget. Jeg synes nu nok at "nogen" giver udtryk for at det "blot" var hyggeligt - jeg tror helt sikkert på at der blev lavet Business.

Flotte skilte som Mr. Mediamouse havde produceret.

Skal vi snart ses igen? Flemming C foreslår den 19/5 - jamen der er jeg med.

PS.. for nemheds skyld, skriver jeg under med Flemming Speednetworking, således man ikke forvirrer mig med ham der med den flotte karikaturtegning....

Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 11:27

Præcis... og så kostede det 25kr./timen..!!! [:0]

Men lad os se hvad stemningen er for det..?!

Må jo tilstå, at det var så fed en oplevelse at jeg jo nok kommer selvom det bliver Wanna igen...

Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:33
jamen MORRIK er på den 19...
vi foreslår Nørrebros bryghus... eller Sebastopol på sankt Hans torv... der kan man nemmere holde...
Side 11 ud af 25 (243 indlæg)