|
Baldersø og Mellergaard.net er på den 19.... Opsummering: (Som jeg har læst tråden, correct me if I'm wrong)
- Flemming Christensen
- Jesper Norbøll
- Flemming Juliussen
- Morrik'erne
- Undertegnede
|
Amino fredagsbar i KBH?!?
|
|
|
Jeg er også med igen d. 19.! Anja |
|
Hej Alle Også tak herfra for en super-hyggelig aften.
Jeg er selvfølgelig også på d. 19. og vil viiiiilldt gerne på Nørrebros Bryghus...
Jeg er ved at komme lidt mere i luften rent business-mæssigt, så tag et kig på www.sense-it.dk og se om det er noget I har lyst til at benytte eller anbefale til jeres kunder
Mange hilsner
Betina |
|
Hejsa Jeg bor 100 m fra Sebastopol, og der kan man IKKE holde.....sorry to say!.
Hvis det er, så kan det arrangeres tæt på et sted som hedder Barcelona pæå fælledvev, eller Superspeednetworkingstedet Cilantro på amager(lige ved metroen for dem som skal drikke mere end en øl).
|
Nørre Allé plejer nu, efter mine erfaringer, at byde på en pæn sjat parkeringspladser. :) Alternativt må folk jo bare parkere i udkanten af byen og snuppe tog, bus eller metro til destinationen? Der er muligheder nok. Den 19. maj lyder fint for mig, det lyder som om I har haft det skægt, så jeg skal da gerne dukke op som repræsentant for GMTA/eBrev. Husk at finde et sted, der sælger Guinnness! :) |
|
Opsummering: - Flemming Christensen - ''Ham den firkantede''
- Jesper Norbøll - The Pink Mouse
- Flemming Juliussen - Øl-Julle, YESSIR
- Morrik''erne - Christina & Kristine
- Undertegnede - Hr. Lækkerhår
- Sebastian D - sprutfyren
- Anja KL - Bogquinden
- NavisionGirl - Betina, Regnskabsquinden
- David McNally - Offentlig-transport-hippien
Grosen fra Jylland, skulle du med??
|
Hovhov, det er jer andre, der skal være Offentlig-transport-hippier - jeg er cykelhippie. :) |
|
He he...you decide...ville blot nævne det, så man ikke skal vade i ½ time efter man har kørt rundt i en ½ time.
Kan man bestille bord til 30 på sebastopol? Btw...
Tag dog oskar med - han har kun godt af at komme lidt ud blandt folk tror jeg:-) ...øhm networke hedder det vist |
De fleste af os kunne vel godt bruge en halv times motion. ;)
For tiden synes han det er overmåde sjovt at rende rundt i latex og lege semi-gud i Det Kongelige Teaters opførelse af Thor i Dyrehaven, og ifølge vores fælles kalender er han optaget fra kl. 17:50 den 19. maj, så det ser lidt sort ud med at komme ud og networke. ;) |
Bliv gratis medlem