Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino fredagsbar i KBH?!?

Side 10 ud af 25 (243 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Flotte billeder Matt, men så vidt jeg husker tog du MANGE flere billeder

Ok billede af mig (det sidste) .. det er forøvrigt mig der er afbilledet på visikortet. Ham der holder det kender jeg ikke noget til, gør I ?
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:43

Flemming, Jeg tror bare han var en eller anden stakkels sjæl, som savnede lidt selskab og så slog sig ned ved Amino-bordet....

Hvornår fik du tegnet billed på dit visitkort? Den sidste variant jeg så af det var den hvor Steen og hans veninder havde "tilrettet" teksten på kortet. 

/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:56
Hej Jesper

Det var Cristina/Kristine der mente at jeg var så skarp i kanterne [:0] at jeg ville være nem at tegne

Jeg håber hun kan scanne det og sende det til mig så jeg kan bruge det som profilbillede herinde på amino
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:42

jamen jamen... vi scanner selvfølgelig gerne og sender det... og ja super hyggeligt... Det må vi jo gøre igen.

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 10:44

Hehe...

Flemming --> Ja der blev taget mange mange billeder... men det du skal huske på, var at de to kære Christina/Kristine''er fik et professionelt kamera i hænderne for første gang, med kontinuerlig optagelse (4 pic/sec.), og det var altså noget de kunne bruge... *gg*

Men ja, det er blot et udvalg... blandt andet billedet med Flemming & Anja, er der 6 versioner af, og det ville være lidt overkill at fyre dem alle online (og) tage lidt for lang tid, da jeg jo skal runde photoshop med dem og koge dem ned i webformat fra plakatstørrelse...

Tilmeldt 29. Apr 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:47

Hej alle!!

Ja det var en kanon aften!! Det må absolut gøres om

Fede billeder... he he

/Kristine
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:51

hehe.. jaja det er jo altid sjovt at få lov at lege.... men et par gode billeder kom der vel ud af det... trods de fumlende fingre på et super prof kamera...

tror vi må eje et sådan...

#Christina
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:00
  Og sørme om C & K ikke fik oprettet sig herinde ...

Ja, jeg blev også lidt mere rolig, da de fik lagt kameraet fra sig igen .

Men det er da helt klart noget vi bør gøre igen - altså ikke det med kameraet, men det med en fredags-øl. Med den tid det tog at få lagt en dato fast sidste gang, så burde vi måske overveje snart at lægge en ny dato på bordet?

/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:05
Chrummi-> Ja, det var super hyggeligt, og du må meget gerne scanne din super-phantom-tegning og mailen den til mig så jeg kan få den lagt på min profil herinde :) Sender dig en PM med adressen.

Matt-> Hmm .. tror at det er RIGELIGT med det ene billede af mig, men Chrummi og Frk. Henriksen må da have fanget NOGLE spændende momenter .. oder was ?
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:07
  I øvrigt, så var der jo en del af Jer, som - efterhånden som alkoholpromillen steg - var ligeud nok til at give deres ærlige mening om MediaMouse''s mangelfulde og tegneserieprægede hjemmeside.

Jeg har tidligere spurgt efter folks holdning herinde på Amino og et bud på en alternativ hurtig løsning. Men én ting er at få nogle forslag/kommentarer på mail, noget andet er at kunne sidde og diskutere det IRL.

Resultatet er blevet, at vi her til morgen er blevet enige om at rive hele sitet ned - simpelthen fordi det "stinker" og på ingen måde er MediaMouse værdigt set i forhold til den udvikling virksomheden har været igennem de sidste 2½ år fra hjemmesiden blev lavet. Indtil videre bliver det så blot vores logo og kontaktinformationer som kommer til at stå på siden indtil vores nye site er helt klart. Vi er pt. ca 1/3 i processen med den nye side, men det kommer formentenlig først til at blive omkring midten af sommeren at det nye site er i luften. Så indtil videre bliver det så blot vores logo.

I skal have tak for en konstruktiv kritik og dialog omkring sitet. Endnu en positiv ting ved vores sammenkomst i fredags .

/Jesper

Side 10 ud af 25 (243 indlæg)