|
Det var sgu mægtigt, men puhhh nogle tømremænd det endte med ... først lige kommet hjem.
Der var jo det hele - både speednetworkere og foto-leifer. Men fornemmede der blev knyttet seriøst netværk ... ses snart igen. |
Amino fredagsbar i KBH?!?
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
Jeg vil følge Anja og Lækkerhår (Mr. Part-time Gayish) og sige at det var en ubeskrivelig oplevelse på den rigtig fede måde. og kan vi SÅ se at få planlagt den næste amino-fedags bar. Det kan jo KUN gå få langsomt ;-) Flemming Code Construction ApS <-- fra på mandag .. yeeehhaaaa !!!! |
|
Var godt at se s mange der var kommet, selvom jeg kun var der kort ;-)
|
|
Flemming --> "Mr. Part-time Gayish" er netop i dag blevet klippet...!!! Men for helvede alle sammen, hvor havde vi det fedt..
Jeg er netop kommet hjem fra mit dejlige 8timers netværksmøde oven på sådan en dag som i går, puhha.. men kigger lige på mit CF-kort og ser om jeg kan huske noget af alt det der blev 'skudt' i går... og Jesper, du var jo som Anja siger lækker mens du spiste... ellers skal jeg nok give dig lejlighed til at klone salaten væk inden de kommer online... *gg*
|
|
Jeg gik desværre glip af Jesper''s lækre spiselook, men det kan være at Steen kan lave lidt spin of på den på Jesper''s visitkort ! ex. "Dressing i mundvigen er bare lækker og det er jeg også!! hmmmm (host rømme)... tror vist at Steen må på banen her :-D Flemming Code Construction ApS <-- fra på mandag .. yeeehhaaaa !!!! |
|
Selvom at jeg altid ser sagen fra to sider, så må jeg give de herrer og damer ret i, at det var en hyggelig og givende dag/ aften. Glad for at der er noget der hedder S-tog, for et par bamser eller flere blev det da til...
Jeg er på en anden gang..... Hehe
Daxman |
|
Hey alle sammen... Så fik jeg tid til lige at få kigget på billederne fra i fredags
|
|
Anja - nu kendt som "hestegrinet" |
|
Hæhæhæ.... Har du lagt mærke til Jesper''s ''input'' på billede nr. 3...
|
|
Anja |
Bliv gratis medlem
Af samme årsag, for at imødekomme eventuelle fortstående misforståelser... haha...