|
Først fyraftenspilsner på løn-slave-jobbet og så med aminoerne bagefter - samt dette dejlige vejr. Kan det blive bedre?
Vi ses senere. |
Amino fredagsbar i KBH?!?
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
|
|
|
|
Hehe det er kun en halvsandhed :-) jeg er telefon"dame" så tager imod og pakker bestillingerne, mens de andre kører dem ud, så kan godt tåle en ice eller 2 ;)
|
|
|
|
Tak for en KANON hyggelig eftermiddag/aften! Det var ubeskriveligt givende! [img]http://www.mundogasol.com/foro/banana.gif[/img] Anja |
|
Jeg følger lige trop... netop hjemkommen fra AMINO KBH TRÆF...!!!!! Tak alle sammen for en kæmpe fed oplevelse... det var ubeskriveligt... ingen mindre fyldestgørende glose end 'ubeskriveligt' kan bruges her...
![]() Når nu engang jeg er vågnet her kl. 08.00 og skal være til (endnu) et netværksmøde, det femte denne uge for mit vedkommende, kl. 09.00 - tilbage kl. 16.00....... så smider jeg lige nogle billeder op fra aftenens event, som jo selvfølgelig er grundigt foto-dækket af "Danmarks Mest Velklædte Fotograf"...
![]() CU All....!!
|
Husk at retouchere! Anja |
|
Ja, jeg vil absolut heller ikke holde mig tilbage - TAK FOR EN RIGTIG HYGGELIG EFTERMIDDAG/AFTEN Det er klart noget vi bør gøre igen. Jeg syntes virkelig at det var hyggeligt.
Og Matt, jeg er helt enig med Anja: Retoushér! Jeg tror størstedelen af de billeder der blev taget af mig var imens jeg sad og stoppede mad i hovedet
/Jesper
www.MediaMouse.dk - alt i grafisk kreation & produktion jesper snabelA mediamouse.dk |
|
Anja |
Bliv gratis medlem