Har jeg på noget tidspunkt sagt at vi skulle ændre vores kultur? Hvis du tænker meget dybt over det kan man givetvis ligge i min mund at jeg indirekte har udkrænget at vi skal ligge vores had til alt fremmed kultur fra os. Men ud over det, er der så noget? Jeg har hverken været efter røde pølser, øl, dannebrog, eller noget andet. Jeg syntes sådan set det er fint nok... Jeg tror det eneste jeg har sagt var at vi skulle vise hensyn. Hver gang der er en debat af denne art kommer der en udkrængning i stil med. "Ja men de har det meget bedre her, end jeg ville have det hvis jeg flyttede der ned". Er det ikke præcist derfor det danske samfund er så godt og er værd at forsvarer? Altså det at der er plads til mangfoldighed? Som jeg forstår dit indlæg så er du af holdningen: Vi har masser af mennesker i dette land som har brug for hjælp, men nej fanme om vi vil give det til dem inde de skovler røde pølser i munden og skylder efter med tuborg? For at skære det ud i pap. Du benægter jo ikke på noget tidspunkt at de har brug for hjælp, du vil bare ikke gå på kompromi for at give det til dem.... /Peder |
Hej Peder
Jeg ved saa ikke lige hvordan jeg skal tolke dine ord herunder.
( Der er flere ofre i denne sag. Og jeg vil sige at generelt er det samfundet som bærer skylden (hvis der endeligt skal placeres skyld) vi har generelt ikke været gode nok til at behandle mennesker anstændigt og det vil naturligvis på et eller andet tidspunkt give en reaktion. ) dette skrev du tidligere.
Hmmm,, samfundet der baere skylden ????? hvorfor er det nu saa det ??????. Det er samfundets skyld at muslimer er vanskelige at integrere i et grissesamfund ????. naa ja vi skulle jo have forbudt grissefarmene da muslimerne kom til landet,, eller hvad er det du mener med dine ord ??.
Nej jeg mener absorlut ikke at rodepolser og ol skal proppes i munden paa dem og de har jo ogsaa selv faaet et godt naetvaerk op og kore med andre madvare osv. ,,, eks i bazar vest som jeg er glad for at besoge og handler der gerne og tit.
Men udover dette ,, ja saa mener jeg at det er de fremmed der skal integreres i det danske samfund og ikke samfundet der skal folge dem.....