Hej Atman - og et STORT velkommen til Vil det sige at Thomas allerede var sprunget fra i det klip (fra i går), hvor han ankommer om morgenen til Xzile på åbningsdagen (hvor keyboardsne stadig mangler)? Og så et andet spørgsmål: uddeling af flyers foran Zoo??? Er det jeres virkelige målgruppe? Jeg skal lige sige, at jeg aldrig har været på netcafé, så jeg aner intet om branchen/målgruppen. Men Copenhagen Skater Park ligger ikke langt fra Zoo. Er der dér ikke en bedre målgruppe (børn & unge med bumser og omvendte kasketter)? |
Respekt!
Det er virkelig godt at du skriver herinde og giver noget baggrundsinformation. Det ændre jo en hel del på det indtryk man ellers får via udseendelsen. Men som de fleste af os herinde også efterhånden var blevet enige om, så har TV2 klippet med henblik på at skabe underholdning og dramatisk - ikke for at vise det virkelige iværksætter-liv.
Jeg var i øvrigt ved at blive sindsyg af at se udseendelsen igår - Jeg syntes deres brug af "Gø og Gokke"-musik er ved at være for meget. Det fremstillede bl.a. "Bagdagbyggeren" (fedt navn) og dem med jordbærplanterne som totale idioter. Det er utrolig så stor en effekt underlægningsmusik kan have.
/Jesper
www.MediaMouse.dk - alt i grafisk kreation & produktion jesper snabelA mediamouse.dk