Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TV2''s "Alt på spil"

Side 8 ud af 11 (108 indlæg)
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Atman - og et STORT velkommen til

Vil det sige at Thomas allerede var sprunget fra i det klip (fra i går), hvor han ankommer om morgenen til Xzile på åbningsdagen (hvor keyboardsne stadig mangler)?

Og så et andet spørgsmål: uddeling af flyers foran Zoo??? Er det jeres virkelige målgruppe? Jeg skal lige sige, at jeg aldrig har været på netcafé, så jeg aner intet om branchen/målgruppen. Men Copenhagen Skater Park ligger ikke langt fra Zoo. Er der dér ikke en bedre målgruppe (børn & unge med bumser og omvendte kasketter)?

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:32

Respekt!

Det er virkelig godt at du skriver herinde og giver noget baggrundsinformation. Det ændre jo en hel del på det indtryk man ellers får via udseendelsen. Men som de fleste af os herinde også efterhånden var blevet enige om, så har TV2 klippet med henblik på at skabe underholdning og dramatisk - ikke for at vise det virkelige iværksætter-liv.

Jeg var i øvrigt ved at blive sindsyg af at se udseendelsen igår - Jeg syntes deres brug af "Gø og Gokke"-musik er ved at være for meget. Det fremstillede bl.a. "Bagdagbyggeren" (fedt navn) og dem med jordbærplanterne som totale idioter. Det er utrolig så stor en effekt underlægningsmusik kan have.

/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:40
Dato: 3/16/2006 9:32:27 AM Forfatter: Jesper Norbøll

det virkelige iværksætter-liv.

Mit TV-program om "Det virkelige iværksætterliv":

En ung person sidder og tænker (uden underlægningsmusik)
Han tænker videre
og videre (stadig ingen underlægningsmusik)
Så siger han til sig selv: Det var en god idé - jeg starter en virksomhed.
Han går på nettet og stiller et spørgsmål på amino.
Han undersøger alt om moms, regnskab osv.
Han skriver en virksomhedsplan - undervejs taler han en del i telefon og er på nettet.
Han lejer lokaler.
Han ansætter folk - vi hører lidt om hans tanker i forbindelse med hvem han skal vælge.
Han starter virksomheden op.
1. års regnskab kan ses på teksttv side 588.

Hvem gider se det program?[:0]
Hvem gider se 2''eren, hvor vi følger endnu en iværksætter?

Selvfølgelig laver TV2 konflikthistorier og underholdning ud af det. Det må man bare filtrere fra, hvis man gerne vil have inspiration til sin virksomhed ud af det.

mvh Hans

Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:52

På det tidspunkt med keyboards er det ikke officielt at han vil ud - men noget han stadig overvejer.

Mht vores målgruppe(r)...så spænder vi vidt - mest fordi vi har åbent så mange timer og har brug for at udnytte vores kapacitet i så mange timer som muligt. Så selvom vores primære målgruppe er over 18 år - så har vi bla. brug for de 12 til 15 årige i tidsrummet 12.00 til 18.00. Efter kl. 20.00 skal man være over 15 år. I fobindelse med åbningen havde vi gang i flere mindre "kampagner" - herunder en kampagne rettet imod forældre med hjemmeboende børn i alderen 8 til 15 år. Omdeling af fliers ved Zoo var i forbindelse med kulturnatten, som samtidig var startskuddet til den efterfølgende uge med efterårsferie -hvor vi havde lavet "aktiv digital efterårsferie" og hvor forældrer kunne deltage i flere daglige foredrag om børn og unge''s brug af computere og computerspil. Kulturnatten og Zoo var vel nok det sted i byen hvor der var flest familier der matchede målgruppen for denne kampagne.
Igen dette var bare en "kick-start" kampagne...stik imod fordomme om målgrupper for netcafeer - så tror jeg demografien hos vores kunder vil overraske de fleste og er egentlig det der så tidligt har givet os en positiv drift.
Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 11:12
Hej atman

Rart at hører i lever og ikke har solgt højre arm for at kunne betale
Har du ikke nogle billeder af stedet? jeres hjemmeside virker nemlig meget død og kedelig p.g.a det hele er flash men det er så en anden sag

Og måske lidt info om jeres café?
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:32
Dato: 3/15/2006 5:53:34 PM Forfatter: Heidi
Og så lige til slut, Brian er du derude - Bagdadbyggeren kommer i TV i aften - i shorts, ja, ja overraskelsernes tid er endnu ikke forbi.
God fornøjelse på ''Tossen'' i aften.

Jeg er selvfølgelig med herude...
Var ude og spise i går og følte ikke lige det var passende at få tændt for den "store magnet"... Så jeg må nok hellere ofre de 20 kroner og få set udsendelsen på sputnik.dk, så man kan følge med i debatten!

Og velkommen til Xzile, fedt at I vil dele jeres oplevelser med os...
Det kunne være fedt at få resten af holdet med på debatten!

/Brian
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 19:20

Jeg har godt nok kun set et par halve udsendelser, men dine indlæg her giver helt klart et andet billede!

At I har haft fokus på andet end skaterne synes jeg er positivt - der er et kæmpe marked med spillere på 25+ (jeg er en af dem!), spørgsmålet er så bare hvordan man trækker dem fra deres hjemme-pc og ind på en netcafe. Men I lader til at have fundet et brugbart koncept.

Måske skulle man kigge på muligheden for selv at starte noget lidt nordligere... 
Fra Ringsted
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 11:20

Atman

Jeg har et spørgsmål til hvordan i har finansieret jeres Hardware.
Har i købt det eller finansieret det ?

For hele jeres pengeproblem kunne vel være løst med finansiering af udstyret.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:27

Jeg blev positivt overrasket i gårsdagens afsnit, hvor bagdadbyggeren rent faktisk, havde fået bygget en rigtig pæn ferielejlighed.

Dog virkede det ikke som at han var i gang med at bygge på de resterende lejligheder, fordi at han skulle gøre rent! Men der kan klipningen, jo også spille ind...

Derudover havde tv2 vist klip fra det kommende afsnit hele denne uge, så man følte sig lidt snydt for at de ting ikke var med.
F.eks. undrer jeg mig en del over hvad Xzile skal i Hannover? Er renten på det grå marked lavere der?

/Brian
Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 12:04

Ja, det er rigtig dansk underholdning.

Flot lejlighed og gæsterne lod til at være glade- det med fødselsdagskagen var et rigtigt flot træk og vakte jubel blandt børn og voksne.
Ham Niels er da skøn, hvor han står med støvsugerslangen rundt om halsen og hans flotte kridhvide ben - ham kan man ikke bringe ud af fatning

Hvad netcafe drengene skal i Hamborg undrede også mig- skal de en tur på Reberbahn ! Det koster da penge ?

Måske kan Atman bibringe lidt info til os måbende!
Ha`en god dag.

Peter
Danmarkshop.com

Side 8 ud af 11 (108 indlæg)