´ Men det er da lidt dårlig planlægning, at han kun lige når at støvsuge færdig før at de næste gæster ankommer...
Der vil han da få et problem, når alle lejlighederne er færdige! |
straight from the source ;-)
´ Men det er da lidt dårlig planlægning, at han kun lige når at støvsuge færdig før at de næste gæster ankommer...
Der vil han da få et problem, når alle lejlighederne er færdige! |
straight from the source ;-) >>>Ronnie, vores hardware er lånefinansieret. Og ja, mange udfordringer havde været nemmere med mere egenkapital. Men husk på at TV2 har haft brug for lidt drama, hvorfor der er blevet klippet og klistret scener der understøtter dette penge drama.
>>>Brian & Heidi, vores tur til Cebit messen i Hannover var i et forsøg på via forskellige hardware producenter at få sponseret en del af vores maskinpark. Finansiering via sponsorer lykkedes da også delvist - men tror mig om ikke "klipperen" har fundet flere "naive" og gøg og gokke agtige scener fra netop den tur ;-) hvilket jeg ser frem til på næste onsdag!
Og lige et indspark - vi lykkes endnu en gang med at lave ny omsætningsrekord for marts måned 2006. Så medlidenhed med virksomheden er ikke nødvendig - mere det at vi fremstilles som vi nu gør kræver måske lidt medlidenhed ;-) Well, det klarer vi nok også at skulle leve med, selvom om det kan være svært, især også når ens egen mor forholder sig mere til det hun ser på TV end det hun bliver fortalt fra kilderne selv :_( |
Det fremgår ikke ligefrem af klippet at I skal på Cebit, det virker nærmere, som om at I har fundet nogle rockere med lavere rente...
De klipper det fanme godt, for deltagelse på en relevant messe, giver nok ikke lige så mange seere...
Og lækkert at høre med omsætningen, det må give en vis ro, når der er omsætningsfremgang. |
liiille surt opstød
Hvor er det nederen at COVER magazine fylder i det program.
Min egen lommefilosofi er at nogen på redaktionen af Alt På Spil er bongven med mode-dronningen. Så beslutningen om at tage den historien med i serien har kun til formål at skabe omtale for bladet.
Se præsentationen hos produktionsselskabet http://www.koncern.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=83&Itemid=8 -COVER er absolut den mindst interessante historie, hvorfor så lade hende være ansigtet ud ad til? +
COVER passer ikke ind i TV-formatet.
"I tredje sæson af Alt på spil følger vi fire meget forskellige familier. Hver især kaster de sig ud på det dybe vand og starter et nyt arbejdsliv, der kan få vidtrækkende konsekvenser....." Malene Mallings kan med sit CV starte et magasin.. og lukke det igen.. med samme grad af overvejelse som vi andre skal bruge til beslutningen om en ny bil. "Alt" er liden på spil hvis man holder det op i huspriserne for hendes nabolag.
Overført til noget vi måske nemmere kan relatere os til, kunne det være Riskjær eller unge Peter Asschenfeldt som starter nye ting... fordi de kan. Og efter det, ja så tager vi noget andet fra hylden... Spændende nok, bare ikke i dette tv-program.
Thumbs up til net-caféen Atman.. Man kan jo ikke lade være med at holde med jer!.. samme gælder Bean og Jordbærplanteavlerne.... det var mine 25 øre |
Jeg har ikke set programmet - de eneste indtryk jeg har af din/jeres virksomhed, er fra hvad jeg har læst herinde og set på jeres site - og lige umiddelbart må jeg sige, at jeg synes at dine beskrivelser af konceptet på ingen måde hænger sammen med det indtryk man får, når man ser siden. Den side signalerer for mig, præcis det indtryk af netcaféer jeg havde i forvejen. Noget med råbende, bebumsede teenagere og alle de dér klichéer. Hvorfor har I ikke lagt mere vægt på alt det andetI kan? Fremfor bare: "Hey. Du kan spille world of warcraft og vi har fået mere ram". Hvorfor fortæller I ikke om caféen, viser nogle billeder af jeres (sikkert lækre) interiør, forklarer at man kan bruge det til at holde møder/arrangementer med sin virksomhed (synes jeg, at jeg mindes at du skrev noget om herinde?). osv. osv. Alt det der adskiller jer fra de traditionelle netcaféer. I øvrigt virker undersiderne "galleri" og "om spil" ikke. Under alle omstændigheder ønskes I held og lykke med projektet - og med Koncerns farlige klippere :-) |
Hehe, sådan tror jeg nu nok det er mange, mange steder landet over - også på de mere "veletablerede" hoteller ;) -men så er det jo heldigt at man efter forgodtbefindende kan rykke rundt på bookingerne så førstankommende gæster får de værelser hvor rengøringen er færdiggjort ![]() Troede du havde set nok af bagdadbygggeren til at vide - det går nok det hele ![]() |
Trods det lød det da i sidste udsendelse til de havde haft fuldt booket op hele sæsonen igennem
Ahh, hold da op - bare fordi de ikke lige var klar over hvor de skulle finde køkkenprocenten Jeg tror nu ikke ligefrem det var fordi de manglede ordrer - bor selv lige i nærheden og arbejder hos en af deres "konkurrenter", tror aldrig jeg har talt i telefon med SÅ mange fortvivlede mennesker på en dag som da de lukkede....
Hvis man konsekvent har nøglen til at sidde i traktoren er det med tændingen altså et hændeligt uheld -at køre den tør for diesel må derimod betegnes som almindelig dumhed |
>>>Lone, Jeg ser du arbejder med grafik & design hvorfor jeg gætter på at det er derfor du formår at se at vores web understøtter fordomme om netcafeer ;-) Kunne da godt tænke mig at få specifikt udpeget hvorledes vores website signalerer "råbende, bebumsede teenagere"? Til gengæld kan jeg give dig ret i at vi burde beskrive - og selvfølgelig med billeder - om de faciliteter der gør os helt unikke.
Sagen er, at denne website ikke er færdig - og at det var den bedste af de "skitser" en tidligere og nu forsvundet grafikker har efterladt os med. Og jeg har efter bedste evne prøvet at hælde lidt indhold i. Timingen stinker da han forsvandt fra jordens overflade just som første afsnit skulle til at løbe over skærmen - og hvis I hører det antal besøgende udsendelsen har dirigeret til vores website - er det endnu mere fortvivlende :-( Anyway, vi har slået os sammen med et andet firma om at dele en grafikker således at denne del af vores markedsføring i endnu højere grad matcher hvad vi ønsker at signalere.
Er der iøvrigt nogen der kender en god fotograf som kunne skyde nogle billeder af vores lækre netcafe? |
Dato: 3/26/2006 9:58:14 PM Forfatter: atman
Er der iøvrigt nogen der kender en god fotograf som kunne skyde nogle billeder af vores lækre netcafe? Der er et par stykker herinde der kan lave det for dig. De har vist noget amino rabat, men kan jo ikke love noget ;) Prøv www.danskfotografi.dk - Brugernavn: Jesper Kjerumgaard www.mellergaard.net - Brugernavn: Matt K. Baldersø Det er muligt at andre amino'er kan hjælpe dig, men de to er lige hvad jeg kunne komme på ![]() Held og lykke med cafeen! Godt at se I tilsyneladende er kommet jer over de værst økonomiske problemer ![]() |
Hey Atman,
Hvis jeres grafiker forsvinder igen, vil jeg med glæde lave jeres site.
Angående fotografering, så har Line Ho Young Kjær dette tilbud, mon hun ikke kan lokkes ud.
Jamen vi vil da også tilslutte os denne "rabat" kategori - men da vores ydelser kan være lidt udefinerbare iforhold til en rabat, vil vi hellere give jer noget, som I kan bruge. Mange nystartet virksomheder har en del problemer med PR fra starten, og vælger tit og ofte at fravælge denne del helt, mens pengene er små. Så derfor kan vi give Aminos medlemmer flg. helt U/B - 3 pressebilleder: Ansigt/helt figur/utraditionelt. Det eneste krav er at I naturligvis krediterer os som fotograferne, når du vælger at bruge billederne. I får dem på en cd i 300 dpi, så I også kan bruge dem til print. Derudover gælder dette tilbud kun een person pr. virksomhed. Vi tager typisk 1600,- pr færdig redigeret billede - så må du selv regne ud hvor meget du sparer:) Skriv på info@coolhunter.biz (subject: amino) med navn, firma og evt. hvad du gerne vil bruge billederne til. Vi skyder billederne fra København V - hvis du ønsker anden lokation, må vi tale om det. Vi tager os af styling med mindre du skulle have et helt obskur ønske;) Dette tilbud er dog også med det forbehold, at er det ikke firma relevant, at afvise folk, så vi ikke ender med at tage portrætter af folks børn mv. |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab