Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mad og atter mad

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det afhænger vel også lidt af hvor meget tid man bruger i supermarkedet på vej hjem fra job. Jeg kigger altid efter lødige tilbud, og finder på noget godt og sundt at spise ud fra dagens tilbud hos Netto (for mit vedkommende).

Og ja, det må ikke tage meget mere end 30 minutter at forberede hverdagsmad!

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 10:58

Sjovt at se, at der kommer liv i gamle tråde igen.

Jeg tror næsten, at Pia, som startede denne tråd, nu har voksne børn Wink

Men, så kan jeg da også lige tilføje noget til den. Vi er ved at lægge alle de legendariske opskrifter fra Minna og Gunnar kampagnen (fisk på 15 minutter fra 90'erne) ud på nettetwww.opskriftermedfisk.dk - og hvis nogen så vil sige, at frisk fisk er besværligt at få fat i, så vil vi da i al beskedenhed henvise til vores eButik www.fiskehuset.com. Vi leverer flere portionsstørrelser ud til hele Danmark (brofast). Bestil bare en større portion og frys det ned. Det er nemt at tø op, og der er hurtig og dejlig mad.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 11:06

Lisbeth Toft Jensen:
Men, så kan jeg da også lige tilføje noget til den. Vi er ved at lægge alle de legendariske opskrifter fra Minna og Gunnar kampagnen (fisk på 15 minutter fra 90'erne) ud på nettet på www.opskriftermedfisk.dk

Hej Lisbeth

Jeg har overvejet selv at få nogle forskellige former for opskrifter på Min-mave et eller andet sted ude i fremtiden, men har tænkt meget over copyright.

Har du undersøgt dette og kan fortælle mig hvordan du f.eks. skal forholde dig for at lægge opskrifterne fra "Minna og Gunnar kampagnen" ud på jeres site?

Held og lykke med sitet og forretningerne Big Smile

De bedste hilsner  

Birgit

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 11:30

Hej Birgit

Vi har fået tilladelse til at lægge dem ud. De oprindelige bøger er forlængst "udsolgte" (hvis man kan sige det om gratisbøger). Du kan dog være heldig måske at finde en endnu hos en fiskehandler (vi har den f.eks.). Vi har fundet ud af, at disse opskrifter stadig efterspørges rigtig meget, så derfor har vi spurgt om tilladelse til at "udødeliggøre" disse opskrifter, og det er faktisk et stort stykke arbejde, da de ikke findes i elektronisk form mere. Men, du skal altid spørge om tilladelse.

Vores opskriftsside indeholder derfor kun disse opskrifter, og så vores egenudviklede opskrifter. Det er også muligt for brugerne selv at lægge deres egne opskrifter ud.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 11:48

Hej Lisbeth

Hvor er det dejligt at høre - SUPER Yes at I har fået tilladelsen til at "udødeliggøre" dem.

Nogle gange skal man bare spørge Smile Hvad er det værste der kan ske? Wink

Jeg glæder mig til at følge udviklingen på sitet

Fra Hedensted
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:55

Hej

Hvis i mangler inspiration til den ugentlige madplan, kunne i da lige kigge forbi Madopskrifter.nu.

Her er der taget højde for det meste.

Siden har desuden rigtig mange funktioner, som i ikke finder på andre sider

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)