Hej Pia. Føler med dig og kender situationen noget så godt- men det har jeg gjort noget ved!
Hver weekend laves madplan for den kommende uge ( familien består af 2 voksne og dreng på 15 år, som pt. er ved at æde os ud af huset - den eneste som er støvsuget hos os, er vort køleskab)
Alle har pligt til aktivt at deltage ( så undgår vi sure miner ) og det skal være sund, billigt og smage godt og det er oftes lidt af en udfordring, men kan sagtens lade sig gøre.
" Hvad skal vi have at spise" er nu et ukendt begreb her i huset og vi skiftes til at lave mad - ja, det er en rigtig husmor plan, hva?
Vi taler om retter som : Mexikansk, fisk i alle afskygninger, masser af grønsager, salater, kalkun og kylling, hjemmelavet pizza og lignende - skal jeg komme med forslag til jeres næste 14 dage?
Om vi altid holder planen - Nej, forleden bestilte vi 3 pizza ude i byen til knap kr. 200,- det var de ikke værd, så det lærer man af.
Så- du er absolut ikke alene, men brug nogle af de gode foreslåede websites, med opskrifter.
Bedste hilsner og velbekomme. |
Hejsa
Dem vil jeg prøve, mange tak