Hej
Jeg troede aminoer kunne regne, men det lader det til at nogle personer ikke kan..
Danske fragtmænd, PostDanmark, GLS, DPD og mange andre skilter da gladeligt med hvordan de kan løse netop en transportopgave for dig og skilter også helst med hvor mange biler de har i folden til opgaven og hvor mange terminaler og kontorfolk de har til at give dig den bedste service..
Hvorfor skilter BS Fragt så ikke med, hvor mange biler og terminaler han har pt??
Hvorfor skilter BS Fragt så ikke med, hvad han netop kan gøre for dig, for at løfte denne kæmpe landsdækkende opgave det kan blive!!
mvh 
Hvorfor skal han skilte med det? for mig som kunde er det da lige meget, jeg kan ikke bruge svaret til noget.. jeg har ingen anelse om, hvor mange biler der skal til, så den del af det lader jeg ham stå for og så hæfter jeg mig ved handels- og leveringsbetingelserne i stedet for.
Jeg har absolut ingen anelse om, hvor mange terminaler og ansatte de har ved postdanmark, gls osv. og har aldrig hørt det før.. Hvis de har skiltet med det, er det i hvertfald gået min næse forbi.
Det er jo ligesom jeg ikke skilter med, at vores tøjposer er lavet af 2-lags low density polypropylen i 60-80 micron, selv om det er noget af den bedste kvalitet.. det er mine kunder da ligeglade med, de vil bare vide, om de er stærke og pæne og miljøvenlige og gode at sende varer i.
At sammenligne med en bank er lidt langt ude.. om vi skal stole på at du kan håndtere alle millionerne eller at stole på at han kan håndtere vores kassefyld til et par hundrede kroner i udsalgspris er ikke helt det samme.
Men kan du give mig et bedre forslag til forsendelse af kassefyld som vejer max 5 kilo, er fylder omkring 1 kubikmeter og koster 200 i udsalgspris, så fragten skal jo ikke overstige varens værdi..
Lad mig endelig høre..
Vi kan ikke sende med postdanmark, gls og lign da pakken er for stor til at de kan håndtere det..
Det kan ikke sendes som bilpakke i det hele taget med danske fragtmænd eller lign, da det fylder for meget..
Hvis vi sender med Danske fragtmænd eller lign beregnes fragten efter fylde og vil koste min. 200 kr. i forsendelse.. altså lige så meget som varen..
Det kan godt være, du som fragtmand ikke synes, at prisen er så væsentlig, men lad mig da endelig høre, om du som kunde vil give 200 i fragt for noget der koster 200?? Det ville jeg i hvertfald ikke.
Så i øjeblikket er vores alternativ selv at fylde varevognen 2 gange om ugen til sjælland og 2 gange om ugen til nordjylland. Men det tager alt for meget tid og er ikke den bedste løsning.
Men lad mig endelig høre, hvem du kan foreslå, når du nu kender markedet fra den anden side af skrivebordet?