Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til PostDK

Side 6 ud af 11 (103 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa..

Forstår ikke denne negativitet, og så i et iværksætterfora.

Som før sagt tvinger vi ingen til at benytte os.

Hvis jeg selv skulle have fragtet noget villle jeg da være personligt ligeglad med hvor mange terminaler og biler chaufføren har. Om så han havde en Mini Maskot ville jeg være bedøvende ligeglad med, bare han kunne klare opgaven!

Men har heller ikke noget tal på antal vogne der er hver dag, da det bliver reguleret hver dag og på den måde opstår der ingen spildturer.

Og ja det kan sagtens lade sig gøre med en fornuftig statistik på kundernes pakkedata, samt en god dialog med kunderne.

//Brian, bsFragt.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 19:00

Hej Brian.

Ignorer den slags pessimisme. Konstruktiv kritik er altid godt for udvikling. Men dem der sidder og bruger 20 min på at skrive og kritisere jeres initiativ har nok lidt for meget tid til andet end forretning. Så overvej om deres input er værd at læse ;)

God vind med projektet.

Tilmeldt 18. Dec 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 20:10

Steffen Daleng:

Hej Brian.

Ignorer den slags pessimisme. Konstruktiv kritik er altid godt for udvikling. Men dem der sidder og bruger 20 min på at skrive og kritisere jeres initiativ har nok lidt for meget tid til andet end forretning. Så overvej om deres input er værd at læse ;)

God vind med projektet.

Jeg kan kund tilslutte mig dig Steffen .

De har meget travlt med at finde ud af hvordan Brian vil klare det og hvormange vogne og manskab.

Lad dem om at betale for den dårlige service  og høje pris post danmark tager

Jeg håber og ønsker at du Brian køre på med krum hals og tag dig ikke af de nørder .

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:01

Det lyder interessant, jeg følger også fra sidelinjen, da jeg ikke har mange pakker at sende endnu.

Jeg fik netop en besked fra det lokale supermarked at de ville oprette en modtagecentral for pakker, jeg venter også her spændt på mere info.

PostDanmark skræmmer mange kunder væk med deres priser.

Fra Udby, 4760
Tilmeldt 29. Jul 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 04:40

Super ide, vi er klar til at prøve - To pakker for en's pris! det må da prøves....

Vi ønsker dig held og lykke med projektet..

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 09:03

Nu har jeg fulgt med på sidelinien i denne debat et stykke tid. Og det undre mig meget, at der kører indtil flere debatter i dette fora, omkring høje fragtpriser, men så snart der kommer en, som tror det kan lade sig gøre, bliver han skydeskive for alverdens pessimisme og ligegyldige spørgsmål. Jeg er enig med Jakodan. Det kan godt ske at GLS har 1 HUB, 14 depoter, 510 distributionsbiler og 65 linehaultrailere, men hvad rager det mig. Jeg ved jo ikke om man skal bruge det halve eller det dobbelte for at dække landet.

Jeg kan da også have en hvis skepsis til projektet, men tror på at det kan lade sig gøre og konkurrere med PD´s ublu priser. Det mindste vi kan gøre er da og støtte op om projektet, og give en med-amino moralsk opbakning. Jeg ligger omkring de 1000 pakker om året, så med en besparelse på 10-15 kr. pr. pakke, bliver det da et interessant beløb som kommer ekstra på bundlinien.

Jeg har tilmeldt mig en ugentlig afhentning, og går det godt, udvider vi det til, at han kan tage alle mine pakker. Kan BSfragt få 90% af mine pakker frem dagen efter, ser jeg absolut ingen forringelse i forhold til da jeg var kunde hos PD.

Go for it Brian.

PS. Hvornår tager i kontakt til dem som har henvendt sig?

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:01

Hej alle

Nu er det stadig ikke fordi jeg har noget imod BS Fragt og det er da godt med alternativer.

Men jeg kan i min vildeste fantasi stadig ikke fatte, at man kan være landsdækkende, uden at fortælle, hvorfor man netop kan være landsdækkende!

I gør jo også meget ud af, at være troværdig på jeres netbutikker og gør meget ud af at fortælle kommende kunder, hvorfor de netop skal købe og bruge jeres butik..

Hvad forkert er der så i det??

Uanset hvad i mener, skal BS Fragt bruge masser af biler, for overhovedet at kunne nå rundt i hele Danmark og det vil han intet fortælle om, og det er utroværdigt, for han må da have en plan, for at overbevise sine kommende kunder om værdien som transportør..

Sådan er det også med transportsektoren, det handler om troværdighed.

Geeked

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 12:13

Det kunne jo være han har indgået et samarbejde med Hjem-is. Godt nok kommer de kun en gang om ugen, men det er da et skridt på vejen :)

Men det kunne jo også være DHL, GLS eller et andet selskab, hvor bsfragt gør et stykke af arbejdet, og de gør resten. Der er mange muligheder.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:27

Hej langvang

Nej, kolde produkter er ikke sundt i længden.

Skulle han benytte de andre transportører ville det tømme hans pengepung med et sug uden lige.

Desuden ville han opleve, at  jo flere der håndterer en pakke, jo støre risiko for skader og bortkomster, så det duer ikke.

Fakta som fortæller hvem han evt. samarbejder med og hvordan han takler " ingen hjemme ", for det er ikke alle steder man bare kan smide pakken ved døren..

Jo, alle vi webshopejere burde stille mange flere spørgsmål..

mvh   Geeked

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 12:39

Hjem-is var nu ment som en joke :)

Billigt Hundeudstyr Online

Side 6 ud af 11 (103 indlæg)