Jakodan, du tror vel ikke i ramme alvor at BS Fragt kan løfte opgaven til ingen penge uden at forklare hvordan han vil løfte den opgave! Du handler i blinde og sætter dig ikke ind i den virkelige verden, som vi andre kender.. Men, OK det er så dit problem at være forsøgsfirma og det bliver spændende at se hvor længe BS Fragt kan overleve for ingenting, fordi du vil spare få kroner. BS Fragt vil nok få mere støtte fra mange andre kundegrupper der undersøger markedet først, for at se om en nybegynder transportør har værdi til at fragte til tider kostbare pakker og det laver man ikke forsøg med på BS Fragts egne ord. mvh
|
Jakodan:Lad mig give et eksempel på noget af den "stort-firma"-service jeg har oplevet..
Vi sendte engang mange pakker med et stort fragtfirma.. Hver gang vi sendte til kunder med netshop som havde virksomhed i deres privat bolig, fik vi 45 kr gebyr for levering hos privat kunde. Hver gang måtte vi ringe og sige, at det var et firma på adressen og oplyse kundens cvrnr, før vi kunne få en kreditnota. Der kunne også komme gebyr for ventetid ved kunder og for at pakken skulle bæres op på 2. sal. Der ud over var der dieseltillæg, fakturagebyr og al verdens andre gebyrer.. samt enormt mange pakker som forsvandt og når de forsvandt fik vi ikke besked om det, før kunderne ringede og brokkede sig. Hvis en pakke var ødelagt/væk var svartiden på reklametioner simpelthen så lang som at vi næsten ikke gad reklamere. Kontordamerne var ligeglade bare de fik deres frokostpause og kunne ikke forstå vores frustrationer, når fx en pakke blev væk.
Og det er et stort anerkendt firma, det var bare så stort og med så mange forskellige vognmænd involveret, som alle gjorde tingene på hver deres måde, at det slet ikke fungerede. Så bare fordi man er stor behøver man ikke være den bedste
Jakodan, hvornår tror du BS Fragt selv gør det samme, det gør han når skoen trykker nok...
mvh