Hej Helle Hvis man har et produkt at tilbyde alle aminoer, bør han nok også lade være med at tage munden for fuld og love guld og grønne skove for ingen penge. Man skal altså ikke gå ud med en melding om at være landsdækkende fra dag 1 og så skuffe en masse brugere der måtte ønske BS Fragt held med sit forehavende. Men, der bør altid være plads til saglig kritik og han bør altid svare på kritikken, dog for at overbevise os andre skeptikere om, at han altså mener det alvorligt, på grund af med hans egne ord " at have styr på det ".. Vi vil bare gerne have at vide, hvordan han mener at han har styr på det!! Skal du låne penge i banken, vil banken nok også gerne have flere oplysninger af dig, end at du har styr på det!! ik... mvh |
Jeg synes ikke tonen har været svinsk, men den har til tider været hård. Jeg forstår bare ikke, at har man ikke nosser til at prøve det alligevel, hvorfor virker det så så provokerende på nogle?
Vi har en ok aftale med post dk, og det fungerer indtil videre fint, hvor vi har en særaftale på bestemte type pakker til private kunder. Det er så længe vi kan komme af med pakkerne på en nogenlunde rationel måde. Servicen bliver ringere og ringere for hvert år, og vi kører nu til det 3. posthus i rækken, der ligger indenfor en rimelig radius, da det er alt for kompliceret at skulle af med alle de pakker, ved at snørkle sig gennem brugsen, kiosken eller imerco. Det har da også kostet nogle vinflasker livet, da de selvfølgelig det ene sted, stod linet op på gangen hen mod post lugen. Nu snakker de så om de også vil lukke det posthus vi leverer på nu også. Det er ikke værd for os at få afhentet, da vi sender mange meget store pakker, der ville fylde mange bure.
Vi har besluttet at prøve dette koncept af. Jeg sætter ikke høje forventninger. Må se hvad der sker henad vejen. Fungerer det ikke den ene dag om ugen til at starte med, er der ikke noget at gøre ved det. Så må vi tage fat i den vi bruger nu igen til den dag. Man kunne også forestille sig en justering af projektet, med afhentning på en fast dag om ugen, og vi så bruger vores nuværende til resten, indtil det evt. udvides. Jeg er ikke så bange for pakkerne bliver væk. Mere om de kan leveres til tiden, men det forbereder vi vores kunder på, og er klar til at tage skraldet, og tilbyde rabat eller lignende, for at få dem alle tilfredse.
Jeg kender ikke ideen i detaljer, men alle initiativer og ideer der lægges arbejde i, og som man tror på, hilses velkommen af mig. Vi snakker ikke om et par kroner her. Måske for nogle, men bestemt ikke for os, og resten af de internetbutikker der sender til private. Det er 10.000 vis af kroner, og prisen på fragt er et meget kritisk område for de fleste.
Der er da ingen grund til at lægge skjul på, at prisen er god, hvis service og dag-til-dag levering er iorden. Om det er for billigt, må bsfragt jo gøre sine erfaringer med, og evt. justere henad vejen. Men det er klart jo billigere det er, og i tilfælde af det virker, jo flere kunder vil han få.
At bsfragt ikke viser sig herinde for tiden, forstår jeg udemærket. Kan ikke se hvad der ville komme ud af det uden yderligere tvister.