Hvis vi kan finde ud af kørsel et par stykker, tager jeg gerne med :-)) |
Sådan - Jylland. Så er jeg klar :O)
Skal nok lige skrive, hvis jeg får tid til at hjælpe med et eller andet.
Mvh
Kristian
Hvis vi kan finde ud af kørsel et par stykker, tager jeg gerne med :-)) |
Sådan - Jylland. Så er jeg klar :O) Skal nok lige skrive, hvis jeg får tid til at hjælpe med et eller andet. Mvh |
.. Jeg, for uden at sige jeg dukker op, stemmer med på at det burde være fredag/weekend. |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Netop denne torsdag er starten på forårets længste weekend - det er nemlig Kristi Himmelfartsdag, hvor rigtig mange holder fri. Så book du bare en tid hos dine jyske aner, Nicolai. Jeg håber, vi ses. mvh Hans |
Det var sata... sørens!!!
En helligdag, den slags er slet ikke implementeret i min kalender. Weekender er primært markeret som gode arbejdsdage fordi færre kunder ringer, viste ikke at helligdage kunne bruges til noget. Man bliver klogere hver dag ;-) |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Skal man ikke være hellig eller lønmodtager for at vide hvad det der "helligdage" er for noget? :) |
Såh cool at et fedt arrangement endelig bliver holdt på den helt rigtige side af broen! Thumbs up! Jyde-power and out |
Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.
Aminotastic er flyttet til d. 26. april. Det er en lørdag, og ingen af arrangørerne har i idiotisk grad overset aftaler i familiekalenderen - så som konfirmationer og den slags. Vi beklager ændringen. Til gengæld kan vi love, at vi har Martin Thorborg på som én af de meget interessante foredragsholdere, og efter det første brainstormmøde, skorter det ikke på ambitioner. mvh Hans PS- det var ikke Brian, der skulle til konfirmation d. 1. maj... |
Now we are talking - Se nu er jeg pludselig også betydeligt mere hooked på at deltage |
Det kan godt være vi holder dig op på det Jesper ;-) |