Det lyder godt. Som tidligere nævnt, så er jeg med på at hjælpe med ved arrangementet, da det jo holdes i Vestjylland, så hiv bare fat i mig Brian og Hans
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Skal jeg lige undersøge om businessfactory (innovatoriet) vil ligge lokaler til ? Det plejer HIH være rimeligt glade for og tror det vil tænde et par studerende med drømmende iorden til at kigge forbi;)
Nupark er en udviklingspark som huser og understøtter innovative virksomheders udvikling og vækst. Kontorlokaler, mødelokaler, erhvervsudvikling
Der er forskellige størrelse mødelokaler og auditorie med plads til 200 personer.
Ved ikke hvad det koster at leje, men måske det er muligt at "strikke et eller andet sammen" hvis de kan skrive noget om at Martin T. kommer. Jeg sidder til leje herude, så hvis det er billigere at lele mødelokaler for de der har lejemål herude, kan vi vel finde en løsning på at det foregår gennem mig??
syntes ihvertfald at i skal forsøge at afholde arrangementet i nærheden af de store veje (Motorvejene), da det jo aldrig er helt umuligt at folk gider tage turen på tværs af landet.
Så min opbakninger er enten til Nupark eller innovatoriet, da jeg altid farer totalt vildt i struer.... :(
Sjovt, jeg har også undret mig lidt. Laver lidt webarbejde for et busfirma og havde tænkt lidt på, at hvis der var nok sjællændere der ville derover, kunne jeg lave noget med en bus der kørte os over og hjem... men det kræver jo at vi ved det bliver til noget :-)
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline