Lækkert :) Hvordan med firmanavn/cvr på fakturaen? Så vidt jeg kan se er der ikke nogen felter til det ved tilmelding som besøgende. |
Så ligger der også lidt reklame på Karrieredrøm.dk -> Nyheder
Det er sørme sejt, at Marcel Fuursted stiller op at fortæller om at gå konkurs. Godt at han er oppe på hesten igen. Det er lige før man skulle tage turen til Holsterbro. |
så ligger der også cvr og firma navn på tilmelding, hvis man ønsker sig det.... |
Drenge, jeg tillader mig lige at bounce denne tråd til live igen. |
Hej Jesper Rigtig god ide - Den er jo også frisk på God mad sammen med en god gang Aminohygge Birgit |
Hans/Brian: Jeg foreslår, at I starter en hel ny tråd, så overskriften bliver rigtig "hele vejen rundt". Jeg tager det med i næste nyhedsbrev (som af den grund kommer lidt tidligere end vanligt), og skal da også nok lige få det nævnt på blogs mv. |
Godt jeg lige blev mindet om tråden... Er der nogen som skal til arrangementet og som enten kommer fra Års, eller er klar på at slå et smut ind omkring? Rejseplanen.dk opgiver den beskedne tid på mellem 2:53 og godt 9 timer for den tur med de kære offentlige transportmidler, og begge dele er liiiige i overkanten for mig og min tålmodighed. I kan give mig et kald på 31 187 136 eller smide en mail til mig, hvis der skulle være nogen som kan give en køre lejlighed. og ja en gang fællesspisning er da ikke af vejen ;-) |
Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento
Skal vi evt. lave en ny tråd der hedder "Fællesspisning efter AminoTASTIC 2008 - tilmeld dig her", eller noget i den retning ?? Alt afhængig af interessen, kan jeg evt. undersøge mulighederne for at reservere plads på en restaurant eller lign. i Holstebro??
Forårshilsener Sanne |
Er det foredrag blevet fjernet nu? |