Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AminoTASTIC 2008 - den 1. maj

Side 5 ud af 13 (129 indlæg)
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Brian Brandt:

Der kan man faktisk også tilmelde sig...  

Lækkert :) Hvordan med firmanavn/cvrfakturaen? Så vidt jeg kan se er der ikke nogen felter til det ved tilmelding som besøgende.
Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 14:54
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:28

Det er sørme sejt, at Marcel Fuursted stiller op at fortæller om at gå konkurs. Godt at han er oppe på hesten igen. Det er lige før man skulle tage turen til Holsterbro.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 18:07

så ligger der også cvr og firma navn på tilmelding, hvis man ønsker sig det....

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 15:11

Drenge, jeg tillader mig lige at bounce denne tråd til live igen.

Det er nu en uge siden der sidst er skrevet i tråden. Hvis der skal komme mange til dette arrangement, så er det altså med at få noget hype omkring AminoTastic 2008 i gang NU. Der er under en måned til at det går i luften.

Jeg vil som tillæg til programmet på  http://tastic.amino.dk spørge om der er nogen der har nogen planer efterfølgende?
Arrangementet slutter kl. 17:00 og personligt syntes jeg det vil være lidt surt bare at skulle indtage min aftensmad på en eller anden tilfældig McD på vej tilbage til det nordsjællandske. Så hvis der er friske på noget efterfølgende fællespisning m.m. et eller andet fornuftigt sted i nabolaget, så er jeg altså også frisk Smile.

/Jesper

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 15:16

Hej Jesper

Rigtig god ide - Den er jo også frisk på Smile

God mad sammen med en god gang Aminohygge Yes

Birgit

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 15:17

Hans/Brian:

Jeg foreslår, at I starter en hel ny tråd, så overskriften bliver rigtig "hele vejen rundt". Jeg tager det med i næste nyhedsbrev (som af den grund kommer lidt tidligere end vanligt),  og skal da også nok lige få det nævnt på blogs mv.

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 15:20

Godt jeg lige blev mindet om tråden...

Er der nogen som skal til arrangementet og som enten kommer fra Års, eller er klar på at slå et smut ind omkring? Rejseplanen.dk opgiver den beskedne tid på mellem 2:53 og godt 9 timer for den tur med de kære offentlige transportmidler, og begge dele er liiiige i overkanten for mig og min tålmodighed.

I kan give mig et kald på 31 187 136 eller smide en mail til mig, hvis der skulle være nogen som kan give en køre lejlighed.

og ja en gang fællesspisning er da ikke af vejen ;-)

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:22

Skal vi evt. lave en ny tråd der hedder "Fællesspisning efter AminoTASTIC 2008 - tilmeld dig her", eller noget i den retning ??

Alt afhængig af interessen, kan jeg evt. undersøge mulighederne for at reservere plads på en restaurant eller lign. i Holstebro??

Forårshilsener

Sanne

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 21:27
Lundsby:

Det er sørme sejt, at Marcel Fuursted stiller op at fortæller om at gå konkurs. Godt at han er oppe på hesten igen. Det er lige før man skulle tage turen til Holsterbro.

Er det foredrag blevet fjernet nu?
Side 5 ud af 13 (129 indlæg)