Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AminoTASTIC 2008 - den 1. maj

Side 6 ud af 13 (129 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Sune Christesen:
Er det foredrag blevet fjernet nu?

Marcel havde givet tilsagn, men er desværre blevet kaldt til et møde, som forhindrer ham i at deltage.
Vi har fået Jesper Norbøll til at dele ud af sine erfaringer på det samme område, og det er bestemt ikke mindre interessant.

mvh Hans

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 00:30
Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:

Vi har fået Jesper Norbøll til at dele ud af sine erfaringer på det samme område, og det er bestemt ikke mindre interessant.

mvh Hans

Det var skam heller ikke min pointe, undrede mig blot, glæder mig til at høre Jesper.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:46

På forsiden står der 250kr inkl. moms men ved bestilling står der "eksl. moms". Bare info :)

Hvis der er nogen fra Aalborg der er i bil, ville det ikke være skidt med et lift, den ene eller anden vej. Det må kunne gøres hurtigere, end de 4-5 timer som de offentlige transportmidler er om det. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 13:19

Jeg har været lidt fraværende i forbindelse med dette arrangement - der er desværre lidt travlt i webbureau'et.

Men hvad er status på arrangementet.

• Er der arrangeret noget fællestransport? Vist noget med at Lønne havde kontakt til en bus.
  • Brandt snakkede om en deltager-liste - kan man se hvem der er tilmeldt nogle steder

Der er jo kun 14 dage til ...

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:43

Kristian Sørensen - cygnet:
Er der arrangeret noget fællestransport? Vist noget med at Lønne havde kontakt til en bus.

Den er lidt droppet igen fra min side af. Både fordi jeg stadig ikke er sikker på at kunne komme (prøver) og fordi jeg ingen anelse har om, hvor mange københavnere der kommer... 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 14:26

Nicolai Lønne:

Den er lidt droppet igen fra min side af. Både fordi jeg stadig ikke er sikker på at kunne komme (prøver) og fordi jeg ingen anelse har om, hvor mange københavnere der kommer... 

Den samme følelse jeg står med, synes det er svært at fornemme om hvem der kommer ... jeg vil gerne deltage, men turen er lang og nødtil at sætte næsen mod København umiddelbart efter det slutter...

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 14:31

...og er der nogen fra nordjylland med en ekstra plads skal de stadig bare henvende sig til undertegnede!

gerne på tlf 31 187 136

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 22:22

Det er lige med at få tid til det hele... ;-) .. jeg skal nok se om jeg ikke lige kan få smidt en foreløbig liste op af tilmeldte.. men bliver først i morgen formiddag...

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:23

Så er der en liste... men det er da godt nok ikke prangende... næsten ingen sjællændere på listen... ??  Kan I lige tage jer sammen om en beslutning ;-)

se listen (i meget simpel forstand, havde ikke lige tid til at sætte det pænt op) her -  Tilmeldte personer

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:36

Jeg håber dælmne at der dukker nogle flere sjællandere op......

Hvad med fællesspisning efter arrangementet? Er der nogen der var friske på det?
Hvis der kommer nogle andre fra det sjællandske, så går jeg ud fra at I også har samme manglende lyst til bare at spise en halvkedelig burger på en lige så kedelig tilfældig burger-joint et eller andet sted langs motorvejen?

Og lad os så for pokker få noget mere hype i gang omkring dette arrangement. Det kan ikke være rigtigt at denne tråd "løber" så langsomt som den gør.... Ikke engang min hjemmebikset-af-papir-sugerør-pizzaæskerester-samt-tape-til-mærkelige-blikke-fra-konen-samlet-tråd-mølle kan køre rundt i denne stillestående å af en tråd, om jeg så forsøgte at padle ord hen i mod den.... Tongue Tied

/Jesper

Side 6 ud af 13 (129 indlæg)