Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AminoTASTIC 2008 - den 1. maj

Side 7 ud af 13 (129 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre har jeg nu smidt TASTIC i min signatur, ligesom andre har det - Hvis alle nu spreder budskabet lidt den vej rundt, så gavner det nok også antallet af folk der bemærker at TASTIC findes - Og dermed også deltagerantallet.

Jeg har forøvrigt "risiko" for en ledig plads i bilen på ruten Århus - Holstebro - Århus. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 14:13

Jeg er jo oplægsholder, så går ikke ud fra at jeg skal tilmelde mig - men jeg er med på spisning efter, men det bliver ikke sent for jeg vil være hjemme i Skagen til midnat (ellers bliver min bil til et græskar)

:-) Mette

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 08:44

Selvfølgelig skal vi have fundet ud af noget med fællesspisning efter. Jeg er frisk (men har selvfølgelig heller ikke så langt hjem)

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:56
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 09:19

Ja, selvfølgelig. Jeg tager mig gerne af det og undersøger hvilke muligheder der kan være.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 10:39

I skrev i starten at i regnede med 300 tilmeldte - hvor mange skal der til for at Tastic bliver til noget?

Mette

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:52

Hej Mette

Dit spørgsmål rammer præcis i centrum af den snak, vi selv har.

Vi er ikke afklaret om det endnu.
Personligt elsker jeg at have gæster, så for mig vil 50 være OK, omend jeg havde håbet på at kunne råbe nogle flere op.
Men vi skal jo - som du ved - bede nogle af vores oplægsholdere om at køre pænt langt for det, så vi skal lige have vendt nogle rimelighedskriterier med hinanden.

Indtil da vil jeg da opfordre "ventere" til at få sig meldt til i en fart.

mvh Hans

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 11:04

Jeg har besluttet mig til at tage toget i den uge (jeg skal til Kbh i uge 17) og stopper hos en veninde i Alken d. 25. - om morgenen d. 26. kan jeg tage toget fra Alken 7.11 og være i Holstebro kl. 8.58 - så vil jeg gerne hentes på stationen :)

Når jeg skal hjem til Skagen er det en anden snak - der går et tog omkring kl. 19 og med diverse togskift vil det tage mig 4 timer til Ålborg - så hvis nogen skal den vej efter arrangementet og maden, vil jeg rigtig gerne med - så henter manden mig i Ålborg. Hvis der ikke er plads i nogen bil, må jeg tage toget, men det kommer til at tage mig 6 timer at komme fra Holstebro til Skagen (men det er ingenting i forhold til hvis jeg ikke blev hentet i Ålborg - så er minimumstiden 7,5 timer) - det er ret vildt - men det vil jeg altså - ikke gå glip at Tastic og jer andre (især jer andre :) )

Men jeg skal afsted på mandag og derfor vil jeg rigtig gerne vide hvordan min lørdag ser ud d. 26. :-)

Mette

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:12

Hej Mette

Jeg kan hente dig ved toget, hvis du gerne vil det??

Mandagshilsner

Sanne

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 11:49

Jaaaa Sanne - DET ville være hyggeligt :-)

Tak!

Mette

Side 7 ud af 13 (129 indlæg)