Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fuck rygeloven?

Side 1 ud af 30 (298 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 06
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 02:10

Synes den skal udviges til at folk kun må ryge hjemme. Yes

Det er min mening! Der er jo også CO2 udslip vi skal se på...Wink

Så nej til "FUCK rygeloven" og Ja til "FUCK rygerne"

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 11:05

Same here, synes det er så FEDT at kunne gå ud, uden at komme hjem stinkende af røg

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:25

Thomas1974:

Same here, synes det er så FEDT at kunne gå ud, uden at komme hjem stinkende af røg

Kunne ikke være mere enig!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:26

Rygeloven er det bedste der er sket i Danmark de seneste år, fuck hvor er jeg glad for den!

Dbh Martin

Fra valby
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 11:35

Jeg går også ind for rygeloven.. Er selv ryger, forhåbentligt x-ryger inde så længe, arbejder ialtfald hårdt på detAngel Men jeg synes også det er lækkert at gå ud uden at være totalt tilrøget og samtidig har det hjulpet mig til at holde mit forbrug på et minimum.. En ting jeg dog ikke går ind for er totalt forbud alle andre steder end i privaten da jeg mener at ryger også er en slags mennesker med rettighederParty!!! Ej, i offentlige rum og i udenfor kan det ikke genere nogen og hvis det gør så gå dog uden om forhelv.. Det er jo ikke kun rygerne der skal ta hensyn!!

Mvh Mads

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 11:36
Det er fucking cool at være fri for at være passiv ryger. Hvis folk vil fylde deres krop med gift skal de være velkommen, det skal bare ikke gå ud over mig.
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 12:30

Længe leve rygeloven.... 

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 13:09

Kristian Konradsen:

Thomas1974:

Kunne ikke være mere enig!

Helt fantastisk!
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:18

Rygeloven er bare superlækkert, især ikke at skulle lugte en forfærdelige grim røg og smag, når man indtager sin mad og i det hele taget være fri for at lugte af andres røg på sit tøj..

Nu mangler vi bare, at der også straffes meget HÅRDT på dem der rent ud sagt skider på rygeloven, fordi nogle få spisesteder hellere vil betale bøder end af smide kunder ud.

Bøderne er alt for små, og første gang skulle være på mindst 10.000 kr efter den første skriftlige advarsel, stigende til 50.000 kr, for så ville mange rygende spisesteder nok tænke sig om engang til..

Nu sker der da heldigvis noget, for 1. januar dukker over 500 kontrollører op rundt i landet med bødeblokken, for nu skal loven stå sin prøve og oserne skal helt væk fra madområder og os andre ikke rygere..

Ikke for at lyde som at være en fanatisk ikkeryger, må rygerne gerne stå ude i den friske luft og hjemme i egne stuer og forurene deres omgvelser. 

Geeked

Side 1 ud af 30 (298 indlæg)