Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Young folks - Vis hvad I kan!!

Side 3 ud af 9 (81 indlæg)
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja :).. tror snart den dreng har haft 15 forskellige firmaer/communitys.

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 08:10

Jeg er pænt forvirret :D? har siden været oppe flere gange?

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 08:21

Hej :)

Ja det er rigtigt Mikkel :) Du kan finde lidt på archive.org :)

Ørts, han havde domænet før mig, men slettede det så igen. Jeg fik da aldrig kigget om nogen have det navn før :)

Så jeg brugte det også. 

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 08:25

hehe okay, og det jeg havde regnet med, dengang vi havde shoppen opkøbte vi joakims hjemmeside og noget af hans lager, det var dengang man kunne få et komplet shopsystem for 2000 kr af kasper og steffen :D der var snak om steffen havde brugt 148 timer på at lave det :D

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 08:39

Inden jeg starter, så send også lige nogle eksemplarer til "Internation Business College" i Fredericia, hvor jeg går i skole :).

Jo. Nu må jeg vil fortælle min errindringer mht. iværksætteri

Jeg hedder Yngvi Karlson, og går på International Business College i Fredericia, hvor jeg studerer HHX på pt. 2. år.

Jeg startede meget ung med at sælge.. allerede fra barnsben at sælge til loppemarkeder og så videre.. Min første "gode" indtjening var da jeg i 8. klasse købte en mægde af produkter hjem, og prøvede at sælge det videre. Med stor succes. Jeg var overlykkelig over at have tjent 500kr ! :) Det var mange penge den gang.

Jeg prøvede mig sidenhen med at programmere hjemmesider, fik lidt basis viden, og mistede interessen for programmering. Så startede jeg med at designe. Grafisk! Hjemmesider, logoer, banner, animation og så videre.. Dette fangede mig med det samme, og jeg sad virkelig og brugte al min tid på det. Så stødte jeg på en kammerat, som tilfældigvis var utrolig kompetent indenfor programmering. Efter lidt tid, startede vi med det samme vores første "amatør" virksomhed, der lavede hjemmesider. Denne havde i et år. Vi havde ikke det store overskud, men vi havde et positivt resultat. Det var vigtigt!

Vi måtte senere ansætte flere, da opgaverne blev mange. Men efter længere tid, stoppede vi denne virksomhed. Som havde et amatør kvalitets niveau. Og startede en ny. Helt forfra, og med bedre erfaringer og kompetencer i baghånden. Den virksomhed kører stadig, og har kørt nu i lidt over 2 år. Vi laver hjemmesider, og andet grafisk design samt programmering.

Vi har bl.a. lavet til:

Folketingskandidat Benjamin Dickow fra Ny Alliance: www.benjamindickow.dk

Venstres Ungdom Haderslev

Sonofon afdeling i Holstebro: www.sonofon-holstebro.dk

Haze over Haarum, musikfestival: www.haze.dk

Murer firma: www.lemvigmurer.dk

Og mange mange flere..

Jeg er i øjeblikket ved at lave min egen hjemmeside også, som blot skal bruges til portfolie af de ting, jeg har produceret. Siden hedder www.yngvi.dk og designet er offentligtgjort. Den er bare ikke programmeret endnu.

Ved siden af dette har jeg importeret tøj fra USA, og solgt det over nettet. Jeg arbejder på at lave min eget webshop, men der går lidt tid endnu. Jeg har samtidigt hjemmesider oppe hvor jeg bare tjener penge ved hjælp af reklamer. 

Jeg har mange små foretagende, og jeg nyder iværksætteri. Jeg er altid klar på at udleve nye idéer.

Chancer er ikke noget man får, det er noget man tager!!

Mvh. Yngvi Karlson (; 

Dbh. Yngvi

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 08:50

Hej,

så vil jeg da også lige deltage :D

Jeg er en handelskole elev på 16 år. jeg har åbnet poker shoppen (www.pokertil.dk) for 3 måneder siden. Den er i vækst hver dag, der kommer hele tiden flere og flere ordre ind så tror jeg har ramt noget :)

jeg er også tryllekunstner/entertainer (siden jeg var 11) og har deltaget i 4 programmer på tv2 i sommers og  være i lokal tv (tvsyd) 3 gange også, og har ca. 60 jobs om året med det.

Lige et hurtigt indlæg fra mig også :D

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 08:58

Hej Yngvi

Vi har vist fundet det samme billede online. Billedet fra dit site yngvi.dkBig Smile

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 11:52

Nicolai flot arbejde :)... det kan være svært når man er så ung, kender jeg alt til selv :)..

Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 14:00

Nåå jamen så lad mig være med. :)
Jeg er i dag 24 år gammel, gift og har 2 børn. Ja det hele går stærkt her! ;) Jeg skriver lige alle ting i MEGET korte træk.

Som 13-14 årig begyndte jeg, at sælge visitkort som jeg selv trykte med en folie-trykmaskine.
Herefter gik jeg så småt i gang med en mindre virksomhed (som jeg stadig kørte igennem min fars virksomhed), hvor jeg solgte alle former for IT-udstyr samt support.
Ved siden af HH havde jeg et udmærket fritidsjob som teknisk assistent hos et netværksfirma på Frederiksberg.
2 år på skolebænken - og jeg MÅTTE videre ud i erhvervslivet! Skolen blev for meget af det gode...

Cirka 2 års tid som sælger i en IT forretning på Frederiksberg. Herefter næsten 3.5 år som Test & Support tekniker i en større dansk IT-virksomhed.
Sideløbende med jobbet begyndte jeg i april 2005 en webshop sammen med en anden part.
I maj 2006 havde vi en månedlig omsætning på over 1 mio. Af forskellige årsager stoppede jeg dog her, og solgte mine 50% af virksomheden.

For at have noget at lave, fortsatte jeg som fuldtid i mit rengøringsfirma, som jeg havde haft sideløbende siden 2004.
Dette laver jeg stadig i dag. Virksomheden har heldigvis haft en konstant vækst - med pil op ad. :)

Mvh
Simon

Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 21:18

Jeg er 18 år, mit værk lyder til følge: 

Som 13 årig med at køre med jyllandsposten til jeg kunne få råd til et parti telefoner så vidt jeg husker er det 5 stk Nokia 3510i  og solgte dem og var mægtig stolt.

Som 14 årig, købte og solgte ting og tjente de første "store penge" hvilket svarer til en solid løn idag hos en offenlig ansat. Den gang var det store penge og store drømme og folk havde ondt et vist sted hver gang jeg fik en god handel igennem. Jeg handlede med mobiltelefoner, scootere, anlæg alt der kunne omsættes ca. det resulterede i jeg gik meget sent i seng ca. midnat hver nat det er sent i skole alderen skal det lige siges , stod op kl. 5.30 for at tjekke mails og besvare osv. 

Som 15 årig gik jeg virkelig igang med scootere og solgte ca. 3-5 stk pr månede med et godt afkast det varede ved i et år. 

Da jeg blev 16 begyndte jeg at invistere penge hist og her, satte mig ind i aktier m.m. og fik mine første vestas aktier til en "okay" kurs man kan grine af idag dog havde jeg ikke brugt mere end 20.000 da min mor ikke ville have jeg skulle miste penge på noget som helst (hun er offenlig ansat)

Da jeg blev 17 år invisterede jeg flere penge og købte størrer partier hjem af ting til videre salg, senere på året fik jeg lavet en af mine sider www.FurnitureForum.dk for at "få lettet trykket på mine ideer" 

Nu da jeg er 18 et halvt er jeg selvstændig og ja med cvr selvfølgelig. :) lige nu befinder jeg mig på min vores kontor (min partner og jeg) lige på strøget, 88 kvm, vi invistere penge, impotere møbler, sælger websites og han kører club, jeg selv er event maker på diskoteket. Vi kører forskellige events rundt omkring i Danmark. Ellers opbygger jeg stille og roligt mit netværk.

Det var korte træk siden jeg startede som kid og bagerst i flokken. :)

Mvh

René R. Jørgensen 

Her kunne man så skrive en reklametekst... Man kunne også lade være.

Side 3 ud af 9 (81 indlæg)