25½ år... hm.. er det under... jeg føler mig stadig som under 25 år :-)... startede ud som 18 årig med at sælge pc-løsninger og sætte netværksløsninger op for folk... det var dengang man kunne købe en stationær hos BJ-trading og så sætte den til for folk og så derefter tage 2000 kroner mere den... ;-)... nu er Bilka og alle de andre på banen, så nu kender familien danmark prisen på en billig stationær... Men begyndte så at sælge bærbare, som der stadig kunne tjenes lidt penge på... det er også blevet umuligt nu.... derfor lukkede jeg det firma ned.. For 2-3 år siden startede jeg en pølsebod i nattelivet og tjente egentlig okay på det, men ikke nok til at det blev rigtig sjovt... så det blev lukket ned igen efter 7 - 8 måneder... Nu er jeg så startet op med webdesign, 3D cad support, artikel-skrivning og meget andet internet relateret... samt er startet med min iværksætterblog... og har nu lige skrevet min første ebog, som forklarer, hvordan man kan starte en webshop...Det er planen at den skal være en første i en serie af mange inden for samme felt, men på forskellige emner... Har lige nu et nyt projekt i støbeskeen, en hjemmeside henvendt til de kære forældre, men det er på et konceptuelt stadie endnu... og vil ikke helt røbe noget endnu, men jeg har store forventninger til det... Undervejs alt dette, har jeg så taget en ingeniør uddannelse, så man har lidt baggrund for tingene ;-) ! Men fedt at høre jer andre unge, der ønsker at kæmpe for jer selv og jeres selvstændighed... tro på jer selv, og ændrer jeres hverdag til det bedre... |
Evt prøv at fange knægtene ved www.tigermedia.dk :) De har success og er vist alle under 25 ;)
dbh
Brian