Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Young folks - Vis hvad I kan!!

Side 2 ud af 9 (81 indlæg)
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

25½ år... hm.. er det under... jeg føler mig stadig som under 25 år :-)...

startede ud som 18 årig med at sælge pc-løsninger og sætte netværksløsninger op for folk... det var dengang man kunne købe en stationær hos BJ-trading og så sætte den til for folk og så derefter tage 2000 kroner mere den... ;-)... nu er Bilka og alle de andre på banen, så nu kender familien danmark prisen på en billig stationær...

Men begyndte så at sælge bærbare, som der stadig kunne tjenes lidt penge på... det er også blevet umuligt nu.... derfor lukkede jeg det firma ned..

For 2-3 år siden startede jeg en pølsebod i nattelivet og tjente egentlig okay på det, men ikke nok til at det blev rigtig sjovt... så det blev lukket ned igen efter 7  - 8 måneder...

Nu er jeg så startet op med webdesign, 3D cad support, artikel-skrivning og meget andet internet relateret... samt er startet med min iværksætterblog... og har nu lige skrevet min første ebog, som forklarer, hvordan man kan starte en webshop...Det er planen at den skal være en første i en serie af mange inden for samme felt, men på forskellige emner...

Har lige nu et nyt projekt i støbeskeen, en hjemmeside henvendt til de kære forældre, men det er på et konceptuelt stadie endnu... og vil ikke helt røbe noget endnu, men jeg har store forventninger til det...

Undervejs alt dette, har jeg så taget en ingeniør uddannelse, så man har lidt baggrund for tingene ;-) !

Men fedt at høre jer andre unge, der ønsker at kæmpe for jer selv og jeres selvstændighed... tro på jer selv, og ændrer jeres hverdag til det bedre...

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 16:14

Evt prøv at fange knægtene ved www.tigermedia.dk :) De har success og er vist alle under 25 ;)

dbh

Brian 

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 19:56

Hej Ørts,

Vi kommer også på Lemvig Handelsskole, så tiden med 'de skide popblade' må være ovre:-)

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 16:43

Hejsa

Hopper lige på vognen af de 18-årige :)

Jeg kunne jo næsten kopiere de andres historier - laver også online markedsføring, hovedsageligt for mig selv og mine egne portaler.

Jeg driver i dag en side med omkring 40.000 brugere
Og jeg åbner snart en ny hidtil uset side - der gerne sku gå okay godt:)

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 19:28

Det er lige før vi kan lave en amino gruppe med navn "Amino Youngsters" :)

Lækkert at vi er flere der er unge... 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 22:06

Hej Alle :)

Jeg melder mig også i tråden

Min historie bliver nok længere end forventet.

Da jeg som en 16 årig fik interesse for hosting og counter-strike købte jeg domænet GeekHosting.dk og en server, denne placerede jeg i et datacenter i København, en Windows licens og så var jeg igang med at hoste spil. Det kørte godt i 1½ år, da interessen faldt en smule og jeg blev tlbudt at sælge navnet og hjemmesiden. Jeg slog til. ( idag driver jeg stadig gameservere på serverne for de kunder der hænger ved, og nye kommer stadig til, selv uden et website )
Jeg bestilte mit CVR nummer selvom jeg ikke var 18. Det gik uden problemer :)
Jeg har det stadig idag, og bruger det til diverse firma relationer.

Udover dette udlejer jeg netværksudstyr til computerspilsweekender hvor foreninger og firmaer kan leje kraftigt netværksudstyr samt servere.

1 Januar 2006 startede vi VIZION som er et mindre webhosting firma, det er et I/S jeg har med 2 andre. Det kører roligt og stabilt og vi hoster en del i lokalområdet mm. Det kører stadig og der er fint gang i forretningen.

Idag er jeg 19 år, og har netop fået banken med på endnu et projekt. Det skal i nok komme til at høre mere om.
Jeg stod med 1 A4 sides forklaring om projektet, samt en hurtig gennemgang af indtjenings muligheder og udgifter, Banken sagde JA uden at tænke længe, ( min erhvervsrådgiver spurgte min privat-rådgiver, "Hvis Kasper kom og ville låne 150.000,- ville du så uden videre låne ham dem?`" , "JA" ) Så jeg har nu scoret lånet herpå. Jeg forventer projektet klar til Jan/Feb 2008.

Jeg arbejder stadig fuldtid, i en stilling som Systemkonsulent hos et it-firma. Så har stadig en fast indtægt hver måned, udover de andre ting :)
   Men om det fortsætter længe endnu må tiden vise.

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 22:24

Tror faktisk jeg købte noget af dig dengang :) solgte du det til raidhost eller var det omvendt? kan ihvertfald huske joakim var indblandet :D

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 22:26

Jo, og han ligger vist bare alle projekter han køber / laver ned igen kort tid efter....

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 22:30

Muhaha. Jeg er stadig 24, så jeg kan vist stadig melde ind her.

Startede engang i gymnasiet med nogle t-shirt design, en flink trykker gav mig et godt tilbud og fik da også solgt rub og stub lyn hurtigt. Men det var kæmpe besværligt med ompakning, forsendelse etc, specielt når man lige var startet på gym.

Under min videreuddannelse benyttede jeg min hobby for open source systemet Postnuke. Der faldt en del opgaver af og det gik faktisk ret godt, så imens andre knoklede i brugsen ved kassen, hyggede jeg mig med små projekter. Jeg fik mange tilbud om store projekter men kompetencerne var ikke til det, og jeg ville ikke længere kunne stå inde for min produktion. Men hvad jeg klarede 5 års studier gældsfri :)

Under min tidligere uddannelse var jeg også personlig træner i forskellige klubber og fitnesscentre. Jeg rente ind  i  den samme problemstilling og monotome arbejdsgange, hver gang jeg søgte information blev man overlæsset med holdninger, meninger og amerikaner teorier om korrekt træning.
Nej pokker stå i det tænkte jeg, JUSTgeek Fitness var nu en realitet. Jeg lavede et regneark der kunne alt det jeg skulle bruge som personlig træner. Men projektet blev hele tiden med at vokse. Mens jeg skrev speciale gik det ligepludselig forbandet hurtigt. Jeg indgik partnerskab med en ingeniør fra Aalborg og firmaet BodyPlanning ApS blev stiftet, de første kunder kom på plads, men vi måtte erkende at vores system blev så kompleks at vi måtte søge ekstern hjælp til færdig udvikling. Så den stående joke med hvordan man udregner udviklingstid vedbliver: (Udviklingstiden worst case) x (pi) = Aktuel udviklingstid.

Men nu er det dælme også blevet ekstremt lækkert system til styring af træning, community, hverdags motion og generel helse. Kort sagt vi har gjort fitness og sport menneskeligt igen. Vi var trætte af fanatikere med holdninger om alt. Så vi ville baserer alt vores data og beregninger på faktuelle analyser og beviser. Netop derfor har vi samarbejdet med personlige trænere, ingeniøre, fysioterapueter, bioanalytikere, human ernæringsekspert mm. Vi benytter os af alt fra lokal clientsoftware, internet applikationer til mobil telefon kommunikation.

Vi har under udviklingen fået sloganet: "Fordi software handler om mennesker" (jeps jeg blevet miljøskadet)

Jeg ser meget frem til en snarlig lancering (og reception :)) 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:42

Smith: Sjovt nok købte jeg også Geekhosting.dk som 16 årig :) ... sammen med en 10mbit FWA linie og begyndte at lave webhosting ;)

Side 2 ud af 9 (81 indlæg)