|
Jeg forstår det simpelthen ikke - jeg var med til at tælle stemmer op i går og kunne ved selvsyn se at DF stod til 25 mandater. Jeg HÅBER det er ældre mennesker, som kan lide DF's ældrepolitik og ikke på grund af deres menneskefjendske holdninger - jeg mener - enhver der har overlevet 2. verdenskrig og set hvad der kommer ud af at være imod mennesker af en anden tro, må da være blevet klogere? Og jeg kan også forstå Johnny Madsen og hans gutter der ikke er klogere fordi de har haft en hård barndom. Men de udgår ikke nok til at give dem 25 mandater... Nogen der har andre bud? Mette |
MetteSkagen:Johnny Madsen
Johnni Hansen?
DF bliver det 3. største parti, fordi der er temmelig mange der har stemt på dem - så enkelt er det.
Jeg lagde under partilederunden mærke til, at Line Barfoed blev spurgt, hvad der gik galt. Hun havde en lang forklaring om pressenes indflydelse, hvilket naturligvis også har noget at sige. Men dybest set er der ikke gået noget galt. Vælgerne har stemt og dermed sammensat det hold, vi gerne vil have til at lede os.
Desværre blev der også valgt nogen, som jeg ikke er enig med.
mhv Hans
Bliv gratis medlem