|
Du behøver ikke tolke MIN manglende forståelse som et udtryk for at jeg synes DF's vælgere er dumme - hvis de føler sig truffet på den måde gør det mig ondt, men det er deres eget problem. Men jeg er sådan en person der gerne vil forstå verden - og når der er noget jeg ikke forstår, så spørger jeg - det kunne jo være jeg kunne blive klogere - få en ny vinkel på tingene. Jeg har et bestemt billede af DF's vælgere - og jeg ville elske hvis der var nogen som kunne vise mig noget andet! For jeg bryder mig ikke om at putte folk i kasse, men det gør vi alle sammen - der er bare nogen af os som ved det og gør noget for at ændre det! *hvisker* I modsætning til visse muslimmodstandere! Mette |
> Hvem har iøvrigt lyst til at få skudt i skoene, at de er at sammenligne med Nazisterne under 2. verdenskrig?
Så skulle de bare lade være med at opføre sig sådan. Man kan ike opføre sig som rasistiske idioter og så forvente at andre udviser respekt eller forståelse for det. Tværtimod, det had der er til DF har de selv skabt.
Bliv gratis medlem