2. Man kan tillade hjemmeside salg af varen. Så skal hjemmeside(sælgeren) selv afholde udgifter til adWords kampagner etc. Firmaet står for bannereklamer i parken. 3. Det skal være en pyramide/træ, ikke en linie. Man får så procenter af salget i det træ under sig selv. Et salg foregår altid på et niveau n fra toppen. Hvis 10% af salget skal gives videre til upline, så kan hver upline medlem få en andel svarende til 10% DIVIDERET (antal uplines = n-1). 4. Distributøren skal kunne returnere ubrugt lager indenfor de første 3 måneder (evt. mod et restocking fee til firmaet a'la 200 kr). Først herefter tildeles upline provision for de varer der ikke er returneret. 5. Hans har ret. Man sælger en vare, så kald en spade for en spade og en skovl en skovl. I og med produktet er i topkvalitet kan man sagtens få folk til at købe det alligevel. Men en god sælger fokuserer på det langsigtede salg, ikke det kortsigtede. En god sælger kender sin kunde og dennes behov, og justerer sine tilbud efter dette. En god sælger med et godt produkt vil ikke fejle. Man er ikke (en god) coach i denne rolle. Mvh Jesper |
Hej NIna. Jeg tror at du misforstår mit argument, eller også har jeg ikke udtrykt mig godt nok.
Jeg mener ikke at jeres svarer er negative, men at vi kommer med en masse argumenter for hvad der ikke skal være.. Kan vi ikke konvertere dem over til en liste over hvad der bør være istedet for... Som en komplet list over essensen i det firma vi skal bygge op.
Så har du forstået mit indlæg som negativt ladet er det pga. en misforståelse.
Mvh Morten