Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cloaking - Farligt!?

Side 9 ud af 20 (194 indlæg)
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Honestly... Cool De tagger ikk telefonerne og de er vaek herfra selv om de kiger med og all har profiles her.

Hvad tro I selv? De arbejd ikk paa hoejtryk med hjalp kunder smidt ud for ingen af ders kunder kan komm i contact med dem. Og der er incasso filed mod dem.

Jeg syndes bar det er fis at spill saa hoej spil og saa lege (Ostrich) kan ikk det danske navn for fugle med hovved ned i jorden Ick!

Dem om det. Jeg har alder vaert venner med Marcel det er ikk nogn hemelighed.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt, nu er deres website tilbage i Googles indeks og med en PR 5 ..........

Refocus er dog ikke med i indekset.

 

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at jeg kan vide om dette også gælder deres hjemmeside, så tror jeg ikke helt man kan regne med Googles resultater i disse dage. Så vidt jeg kan se er Google i gang med en af deres større ændringer og så kan søgeresultaterne og deres indeks i det hele taget opføre sig lidt underligt. Har selv et par helt normale sider, der pludselig ligger meget anderledes i Google. Sidste gang dette skete gik der 5 dage og pludselig var tingene tilbage til det normale igen. Hvis jeg har ret bliver tingene "normale" igen onsdag eller torsdag Huh?

 

 

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

At bruge ordene Google og normal i samme sætning er jo nærmest som at sige man har mødt en:

Høj dværg - eller en Gigantisk miniput

 Geeked

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:

Sjovt, nu er deres website tilbage i Googles indeks og med en PR 5 ..........

Refocus er dog ikke med i indekset.

Det er kun cloaking-system.com der er med. Deres danske domæne (cloaking-system.dk) er ikke med i indekset.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Nygaard:

At bruge ordene Google og normal i samme sætning er jo nærmest som at sige man har mødt en:

Høj dværg - eller en Gigantisk miniput

 Geeked

Jeps - det var også derfor der stod "normale" og ikke normale Smile

 

 

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Bachmann:

Det er kun cloaking-system.com der er med. Deres danske domæne (cloaking-system.dk) er ikke med i indekset.

Hehe, var slet ikke klar over de havde et DK domæne også, men det viderestiller jo blot til http://www.cloaking-system.com/dk/, så det er vel derfor den ikke er med?

 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Erichsen:

Hvis jeg har ret bliver tingene "normale" igen onsdag eller torsdag

Det vil jeg da se fremt til, har nemlig et par sites (der ikke bruger snyd) som tilsyneladende er røget helt ud af Googles indeks ... Sad

 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Google er ved at give ny Page Rank til alle deres indexerede sider - og som noget helt nyt er en hel del undersider faktisk også kommet på Page Rank nu.

Jeg beholdte mine PR 4 og mange af mine undersider er blevet til PR 3. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

> Google er ved at give ny Page Rank til alle deres indexerede sider

Nej, det er ikke sådan det hænger sammen. Google laver løbende beregning af linkværdi. Det er DEN beregning de bruger til at ranke sites. PageRank, som du ser det i toolbaren (eller andre sites der træker på den data) opdateres kun 3-4 gange årligt, og har således ikke meget at gøre med det som Google faktisk bruger.

Lær det nu for søren, PageRank, som vi kan se den, er et stykke legetøj på højde med EBs stjernetegn - det er faktisk tit at de passer, men det betyder ikke at hverken EBs stjernetegn eller toolbar PageRank er videnskabeligt korrekte. Det er blot tilfældigheder - på samme måde som hvis jeg laver hole-in-one i golf

Side 9 ud af 20 (194 indlæg)