Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cloaking - Farligt!?

Side 8 ud af 20 (194 indlæg)
Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 30
Fra  PriceRunner.dk Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv benyttet mig a cloaking metoden i snart 2 år sammen med en seriøs amerikansk udbyder. Jeg ser det som en markedsføringskanal lige som PPC, Display etc.

Hvis det gøres på den rigtige måde er der ingen problemer  - vi har i de 2 år ikke haft nogle problemer  - men har derimod haft en god dialog med Google US.

Det gælder i sidste omgang om at gøre dit eget indhold synligt for Google - og hvis du har det indhold som du lister så har du ikke noget problem med Google.

Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 21:05

Dialogue med Google US om cloaking??? Not in a million years!!

Sider her i Palo Alto og kiger naesten over til Google Inc. Og vi har heddeboelge hvis nogne skule vare misunnelig? Big Smile

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 30
Fra  PriceRunner.dk Skrevet kl. 08:11

Selvfølgelig kan du have dialog med Google - alt afhænger af dit budget. Jeg har faktisk oplevet en meget bedre dialog med Google end Yahoo når det gælder PPC. Ang. andre SEO tiltag som bla. Cloaking så har vores SEO firma en rigtigt god dialog med Google - og hvis du forholder dig til den "almindelig" form for cloaking så er der ingen problemer.

Jeg er selv lige kommet hjem fra LA med over 40 grader i skyggen...det er dejligt de første 2min..men så savner man det danske vejr :)

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 00:30

Marcel Fuursted:

Ang. kontakten, så forstår jeg ikke problemerne med, at ingen kan komme i kontakt med os. Vi kan kontaktes på telefonnummeret, der er oplyst på vores side. Hvis der ikke er nogen til at tage den, så kan man fange os på mailen.

Hmm, i må dælme holde mange møder.

173 opkald til cloaking-systems fra mig det sidste måned. Opkaldene er "næsten" ligeligt fordelt mellem

2 af ejernes mobil nr.  Cloaking-systems oplyste nr. samt refocus nr.

I svarer ikke de mails jeg sender, og reagerer ikke på beskederne på telefonsvarerne.

For snart 3 uger siden fik jeg dog fat i en fra cloaking-systems, der lovede at finde ud af hvad der kunne have været sket med mine domæner og maile tilbage til mig, herefter kunne jeg igen ikke få fat i nogen.

Hvordan siger man det pænt? HVAD FANDEN LAVER I?

Jimmy

Tilmeldt 8. Jan 06
Skrevet kl. 23:39

From the Grapewine:

Rygtert siger at de gaar konkours i naest uge og starter ny selskab. Ogse en maade at slip for forpligtelser paa.... Wink

Fra Udlandet:-)
Tilmeldt 10. Jun 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:39

Hej,

Kunne du uddybe det rygte du kender til? Er det deres reklamebureau ReFocus A/S eller Cloaking System ApS??? Det ser umiddelbart ud til at være 2 helt forskellige selskaber???

Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:15

Webkeglen:

From the Grapewine:

Rygtert siger at de gaar konkours i naest uge og starter ny selskab. Ogse en maade at slip for forpligtelser paa.... Wink

Det er fandeme noget af et renommé at sætte over styr, det lyder meget usandsynligt.

Tilmeldt 8. Jan 06
Skrevet kl. 14:25

Jeg har bar hoert at de er paa vej in i konkours og ikk hvilker af selskabene. Men jeg har en buddy der har et trykeri og han har sendet Refocus i incasso fordi de ikk betaler.

@seo: Hvilkert rennomé taenke du paa her? At ders kunder ikk kan komm i contact med dem og har 176 unanswered opcald? Eler at deres websites er banned i Google? Sad

Klokke er 5.30 her nu og jeg er traet. Go week end!

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:44

Hmm... interessant rygte. Men både Refocus og navnlig Cloaking Systems er ret nye virksomheder, så at lade dem gå konkurs og efterlade kunder og leverandører med penge i klemmen er ikke en særlig smart handling, hvis man har tænkt sig at blive ved med at være i branchen. Så jeg tror ikke helt på at det er deres plan.

Men jeg syntes det er lidt betænkeligt at Refocus / Cloaking Systems ikke mere aktive i denne tråd i og med at flere af dem er brugere herinde.
De er de eneste som kan kaste noget lys over sagen og få afklaret diverse rygter som svirer omkring virksomhederne. Der skal ikke mange ridser i lakken til at få selv den pæneste bil til at se grim ud.

/Jesper

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 11:03

Jeg kunne heller ikke forestille mig at hverken Refocus eller Cloaking System er på vej ind i en konkurs, men da jeg ikke har snakket med nogen af de involverede personer kan jeg hverken be- eller afkræfte rygtet.

Men som Jesper skriver, så vil det ikke være en smart handling, da de involverede personer højst sandsynligt gerne vil fortsætte i branchen.
Vi kan da håbe at Marcel eller en anden hurtigst muligt be- eller afkræfter dette rygte, så ikke der kommer for mange rygter ud. Hvis det ikke er sandt og de arbejder på højtryk med at hjælpe de kunder der hat fået deres domæne smidt ud af Google, så er det ikke så fedt at have sådan et rygte hængende over sig.  

Side 8 ud af 20 (194 indlæg)