Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At kommentere på andres tilbud i "Jeg har et godt tilbud til dig"

Side 9 ud af 13 (126 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim J. Nielsen:
og jeg ønsker det heller ikke.
Tim J. Nielsen:
Heldigvis ingen

Hvorfor ikke ?

Og hvorfor udtaler du dig så, så skråsikker ?

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 14:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Wink Hvem skal vurdere hvad sund fornuft er og hvad er respekt for andre ?

Kan du bygge en lovgivning op på sådanne "gummiagtige" forhold

Hej Ib, den form for diskussion gider jeg ikke ind i. Så jeg springer lige vicdere fra din kommentar ...

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 14:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

@Ib: Prøv lige at holde tråden nogenlunde på sporet. Indtil videre synes jeg, at det er gået ganske fornuftigt trods ret forskellige meninger, men dine sidste kommentarer bidrager ikke ret meget til en konstruktiv debat og er kun med til at afspore en ellers god tråd.

Jeg tror jeg vil forlade tråden her (har andre ting at se til på denne dejlige lørdag Smile )

Ha' en god dag!

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 15:13

Thomas Frost:
Det er til nøds i orden hvis du har talt med begge udbydere og udtaler dig med stort kendskab til begges tilbud.

Hvorfor skal jeg have specielt godt kendskab til tilbudet, men ikke den der skal købe?

Måske er tilbudene der kommer her bare for ringe (altså for ringe lavet).

Jeg kan lave en individuelt tilpasset webshop til 20.000,- kr. <- Er det et godt tilbud? - !Det er der ingen der kan svare på.

Måske skal tilbudsgivere bare lære at lave ordentlige tilbud?

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 15:15

Carsten Kvist:

Det er der helt sikkert også noget om.
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:22

Carsten Kvist:
Hvorfor skal jeg have specielt godt kendskab til tilbudet, men ikke den der skal købe?

Du skal som minimum have kendskab til tilbuddene for at kommentere på at om det er ok pris. Det vil være fint hvis du også har kendskab til den der køber.

Carsten Kvist:

Ja nogle er, men det er ikke alt man kan beskrive i en tråd på Amino, med mindre det skal være et meget langt indlæg.

Carsten Kvist:
Jeg kan lave en individuelt tilpasset webshop til 20.000,- kr. <- Er det et godt tilbud? - !Det er der ingen der kan svare på.

Præcis min pointe. Der er ingen der kan bedømme det, hvorfor man ikke bør blande sig i om det er billigt eller dyrt.

Carsten Kvist:

Ja, det blandet med at folk der ikke aner hvad de kommenterer på holder mund. Så er vi ved at være der.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 15:23

Kenneth Wellin:

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Wink Hvem skal vurdere hvad sund fornuft er og hvad er respekt for andre ?

Kan du bygge en lovgivning op på sådanne "gummiagtige" forhold

Hej Ib, den form for diskussion gider jeg ikke ind i. Så jeg springer lige vicdere fra din kommentar ...

dbh
Kenneth

Men Ib har jo ret. Hvis 'man' mener at 'man' vil tillade nogen form for hjælp til iværksættere, og ikke anden, så må 'man' jo beskrive hvilken hjælp man ikke vil tillade.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 15:26

Thomas Frost:

Carsten Kvist:

Du skal som minimum have kendskab til tilbuddene for at kommentere på at om det er ok pris. Det vil være fint hvis du også har kendskab til den der køber.

Carsten Kvist:

Ja nogle er, men det er ikke alt man kan beskrive i en tråd på Amino, med mindre det skal være et meget langt indlæg.

Carsten Kvist:

Præcis min pointe. Der er ingen der kan bedømme det, hvorfor man ikke bør blande sig i om det er billigt eller dyrt.

Carsten Kvist:

Ja, det blandet med at folk der ikke aner hvad de kommenterer på holder mund. Så er vi ved at være der.

Eller også skal man hjælpe nytilkomne ved at skrive 'det lyder dyrt' - Og så må de jo selv spørge ind til, om det er rigtigt... Eller endnu bedre, tilbudsgiveren skulle måske skrive, 'nej, det er ikke dyrt, for du får meget mere end ellers, du får......'

Jeg synes ikke det er rimeligt, at det at en eller anden skal afgive et tilbud vægter højere end at vi skal hjælpe iværksættere.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 15:28

Erik Hamre:

Carsten Kvist:

Det er der helt sikkert også noget om.

Og du er selv et glimrende eksempel! - Fint med det link i signaturen, hvor man kan læse EN MASSE om hvad man får. FLOT! Yes

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:30

Carsten Kvist:
Men Ib har jo ret. Hvis 'man' mener at 'man' vil tillade nogen form for hjælp til iværksættere, og ikke anden, så må 'man' jo beskrive hvilken hjælp man ikke vil tillade.

Hjælp til f.eks. WordPress er i orden. Udtalelser om andres tilbud som man ikke er kvalificeret til at rådgive om, er ikke ok.

Man kan naturligvis ikke beskrive alle tilfælde hvor det er ok og hvor det ikke er. Det tror jeg også godt du forstår.

Hvis du vil have en hovedregel herfra, så lad være med at "hjælpe" hvis ikke du er kvalificeret, dette gælder især i tilbudstråde. Er det til at forstå, eller skal det uddybes yderligere?

Side 9 ud af 13 (126 indlæg)