Jeg forstår udemærket hvad du skriver, men er bare ikke enig. Jeg må altså gerne hjælpe en med at ændre overskriften i WordPress, men ikke hjælpe en med at undgå at smide 20.000,- kr. ud på ingenting? Jeg behøver jo ikke at have kendskab til produktet, kunne jo have kendskab til virksomheden! |
Carsten Kvist:Eller også skal man hjælpe nytilkomne ved at skrive 'det lyder dyrt'
Ja sikke en hjælp.
Carsten Kvist:Jeg synes ikke det er rimeligt, at det at en eller anden skal afgive et tilbud vægter højere end at vi skal hjælpe iværksættere.
Vi skal bestemt hjælpe hinanden. Problemet er at de mange der ikke aner hvad de taler om, ikke hjælper nogen som helst, de mudrer debatten og ædelægger det for andre.
De fleste der prøver at "hjælpe" i tilbudstråde ødelægger tråden og ødelægger det for trådstarter.
Det er i øvrigt ret ligegyldigt hvad du synes er rimeligt. Reglerne er sådan at man ikke skal ødelægge andres tilbudstråde med "hjælp" man giver, uden at vide noget som helst om det man udtaler sig om. Det tror jeg ikke bliver lavet om.