Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At kommentere på andres tilbud i "Jeg har et godt tilbud til dig"

Side 1 ud af 13 (126 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv oprettet adskillige tilbud på Amino - hvilket er en af de store fordele ved at have et Plus-abonnement. Igennem tiden har jeg oplevet adskillige kommentarer fra konkurrenter i de oprettede tilbudstråde. Og tråde der på den måde endte i mere eller mindre kaos.

For nyligt kom jeg selv med en kommentar i en tilbudstråd - som kort og godt gik ud på, at jeg tilkendegav der var tale om et glimrende tilbud, hvis det var unikt design, men at trådstarter nok ikke kunne inkludere 8-12 siders tekst, som en anden i tråden foreslog. Og er man konkurrent, når man i princippet ikke laver CMS-løsninger, men udelukkende beskæftiger sig med at lave webshops?

Det er vist på tide, man fra Amino's side finder ud af, hvad der er tilladt og hvad der ikke er - det kan jo ikke nytte noget, at nogle konkurrenter godt må bidrage i tilbudstråde og andre ikke må.

Skal vi bare give los og lade alle komme med kommentarer eller hvad er mest fair overfor trådstarter der kommer med et tilbud?

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 16:17
Jeg kan godt se hvad du mener men syntes nu det er rart at folk kan komme med kommentar og spørgsmål.

Men tonen skal være god og selvfølgelig lige regler for alle.

Men helst så frit så muligt så vi ikke får et mini danmark herinde.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 16:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Thomas:
Skal vi bare give los og lade alle komme med kommentarer eller hvad er mest fair overfor trådstarter der kommer med et tilbud?

Hej Thomas.

Jeg giver dig ret i at det ikke er særlig pænt overfor trådstarter at andre kører hans tilbudstråd af sporet, men fej lige for din egen dør først ...

( se f.eks. denne tråd hvor du er selv er synderen: http://www.amino.dk/forums/t/182459.aspx )

Mvh.

Kurt

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Kurt,
jeg husker godt den pågældende tråd, nu mener jeg ikke at være konkurrent til webshopmærket og jeg stillede dig faktisk nogle ret relevante spørgsmål i tråden, som du ikke ønskede at svare på - så jeg mener ikke helt dit eksempel er helt reelt. Jeg lever af at lave webshops og spurgte af ren nysgerrighed, da dit produkt måske kunne være relevant for mine kunder!

PS! Og mig bekendt undgik du stort set alle spørgsmål, der bare forholdt sig en smule kritisk til dit produkt.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:25

Olina:
Jeg kan godt se hvad du mener men syntes nu det er rart at folk kan komme med kommentar og spørgsmål.

Rart med dit input :) Min pointe gik også på: Kan alle tillade sig at komme med kommentarer og spørgsmål - skal det også gælde konkurrenter?

Tilmeldt 7. Nov 11
Skrevet kl. 16:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Thomas:

Olina:

Rart med dit input :) Min pointe gik også på: Kan alle tillade sig at komme med kommentarer og spørgsmål - skal det også gælde konkurrenter?

Kan ikke se hvordan det kan forhindres ?

Man kan jo bare lave en profil og kommentere hvis det er det man ønsker.

Nu skal jeg ikke sælge webshops, men arbejder med salg og har selv irriterende konkurrenter.

Prøv at vend det til din fordel, folk der taler dårligt om andre fremstår dårligt og skader sin egen forretning, kom med gode svar og argumenter på kommentar, brug dem til at få dine fordele frem, lad hver at gå ned på deres niveau og fremstå selv troværdig ved at holde en god prof tone.

Ved det er super irriterende, men få det bedste ud af det!

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:42

Jeg har ikke svært ved at vende det til egen fordel, jeg mener efterhånden vi har godt fat i markedet og leverer nogle gode løsninger :)

Men ja, der kan altid laves falske profiler og kommenteres, det tror jeg dog ikke sker så ofte, selv om jeg dog har fået henvendelser fra "kunder", der nok ikke lige umiddelbart ønskede at købe noget, men mere havde et behov for at "snuse" lidt til hvad vi render og laver :)

Men det kunne da være rart, hvis Amino lavede retningslinier på det område, så det ikke bare er op til skiftende admins hvad der nu lige er tilladt.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

Jeg forstår generelt ik hvad folk, som ingen interesse har i tilbudet, laver i de tråde...

Hvorfor skal andre bestemme, hvad et bestemt firma tager for tingene, eller hvad der er billigt eller dyrt? Selvfølgelig må de gerne have en mening, men de behøver ikke angribe trådstarter i et åbent forum...

Det eneste tidspunkt, hvor jeg synes indblanding er fair, det er ved ulovligheder eller hvis nogen er ved at blive snydt (f.eks annoncehajer, ubrugelig SEO osv)...

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas:

Du kan spørge pænt til f.eks. design (som jeg kunne se i en tilbudstråd du gerne ville vide noget om), men du skal på ingen måde blande dig i om det er dyrt eller billigt. Holder du dig til den kommer du ikke helt galt afsted. Alternativt så lad være at bland dig i andres tilbudstråde, hvis du ikke kan lade være med at kommentere på prisen, eller ikke har interesse i tilbuddet.

Tilmeldt 7. Nov 11
Skrevet kl. 17:20
Enig i almindelig sund fornuft og respekt.

Sker der noget som er ulovligt eller en der snyder skal det stoppes med det samme.

Syntes bare at regler på området måske vil gøre det svære for amino at styrer for hvornår bliver de brudt og hvor er grænsen.

Og ny debat om hvem der har ret eller uret, så kan admin ikke lave andet end lege politi.

Dette må brugerne på amino selv kunne styrer, selvfølgelig, er der en som opfører sig direkte latterligt og bliver ved at gøre dumme ting skal personen ud.

I forlængelse af trend - ja hvad skal folk i hinandens tråde?!

Lav dog et bedre tilbud hvis det ikke er godt nok!

Side 1 ud af 13 (126 indlæg)