En løsning kunne være: |
Thomas:det kan jo ikke nytte noget, at nogle konkurrenter godt må bidrage i tilbudstråde og andre ikke må.
Nu er det vel ikke sådan, at nogle må, og andre ikke må? Handler det ikke mere om, hvad moderatorene ser, og hvad de ikke ser?
Jeg læste godt den tråd, og jeg tror, at hvis dit indlæg havde stået alene, ville det ikke have været et problem. Det er nok nærmere det at de to første indlæg i tråden begynder at lægge op til det sædvanlige, og derfor er det efter min mening klogt af moderatorene at gribe ind for at forsøge at stoppe det.
Jeg er nok af den holdning, at hvis man ikke er interesseret i tilbuddet eller kan bidrage med noget positivt ift. trådejerens tilbud, kan man skrive på PM - som nævnt, man betaler for at kunne lave tilbuddene. Det ses meget ofte, at nogle skal kommentere noget i retning "aaargh, kan du lave alt det til den pris" eller "hvorfor ikke gøre det sådan og sådan" (ikke rettet mod nogen), og det kan hurtigt opfattes negativt overfor tilbuddet, og hvis dem der kommenterer laver noget lignende, kan de hurtigt blive opfattet som konkurrenter. Trådstarteren har lavet et tilbud - og så er det vel en tråd for trådstarter og interesserede i tilbuddet?
Jeg synes noget i den stil er blevet stillet rimelig klart op af moderatorene i forskellige tråde, men helt konkrete regler så der ikke er tvivl, kan da være fint - for det er et større problem efterhånden.
Hav en god weekend! :)