Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At kommentere på andres tilbud i "Jeg har et godt tilbud til dig"

Side 3 ud af 13 (126 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

En løsning kunne være:

1) Alle amino plus har deres egen tilbudstråd - dvs. en !
2) Tråden er låst for kommentarer for alle, udover trådstarter (således må alle henvendelser ske per pm eller anden direkte kontakt. 

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 20:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas:
det kan jo ikke nytte noget, at nogle konkurrenter godt må bidrage i tilbudstråde og andre ikke må.

Nu er det vel ikke sådan, at nogle må, og andre ikke må? Handler det ikke mere om, hvad moderatorene ser, og hvad de ikke ser? 

Jeg læste godt den tråd, og jeg tror, at hvis dit indlæg havde stået alene, ville det ikke have været et problem. Det er nok nærmere det at de to første indlæg i tråden begynder at lægge op til det sædvanlige, og derfor er det efter min mening klogt af moderatorene at gribe ind for at forsøge at stoppe det.

Jeg er nok af den holdning, at hvis man ikke er interesseret i tilbuddet eller kan bidrage med noget positivt ift. trådejerens tilbud, kan man skrive på PM - som nævnt, man betaler for at kunne lave tilbuddene. Det ses meget ofte, at nogle skal kommentere noget i retning "aaargh, kan du lave alt det til den pris" eller "hvorfor ikke gøre det sådan og sådan" (ikke rettet mod nogen), og det kan hurtigt opfattes negativt overfor tilbuddet, og hvis dem der kommenterer laver noget lignende, kan de hurtigt blive opfattet som konkurrenter. Trådstarteren har lavet et tilbud - og så er det vel en tråd for trådstarter og interesserede i tilbuddet?

Jeg synes noget i den stil er blevet stillet rimelig klart op af moderatorene i forskellige tråde, men helt konkrete regler så der ikke er tvivl, kan da være fint - for det er et større problem efterhånden.

Hav en god weekend! :)

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 103
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 20:33

Jeg har ikke oplevet at der har været en moderator til stede i mine tilbudstråde selvom jeg vil mene at man i det mindste kunne have slettet nogle af de kommentarer der har været fra konkurrenter.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 20:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jacob:

En løsning kunne være:

1) Alle amino plus har deres egen tilbudstråd - dvs. en !
2) Tråden er låst for kommentarer for alle, udover trådstarter (således må alle henvendelser ske per pm eller anden direkte kontakt. 

Jeg håber aldrig at de 2 punkter bliver en realitet, men det var naturligvis også kun et forslag.

Jeg er splittet i den her tråd. Af og til bliver der oprettet håbløst dårlige tråde, som fortæller meget lidt, eller ingenting omkring tilbuddet, hvilket dermed fortjener en række spørgsmål. Med det sagt, så mener jeg også at man bør kunne tænke så langt, at man ikke behøver være flabet, næsvis eller på anden måde være provokerende når spørgsmålene stilles.

Jeg har aldrig forstået den mentalitet der til tider hersker i forummet, når det kommer til andres tilbud. Jeg deltog for nylig i en tråd, hvor en ny Amino-bruger solgte en facebook-side, og jeg må erkende at jeg blev lidt forarget over måden diverse brugere provokerede den nytilkommende, samt gjorde grin med dennes tilbud.

Bare fordi man har en konkurrent eller 2, så behøver man jo ikke straks blive primitiv, og gå til angreb.

Min mening omkring emnet er klar: Har du ikke noget positivt, eller relevant at sige til tråden. Så hold dig fra den. Kan man ikke holde sig fra, at skrive alligevel, så kunne man jo vælge at skrive pænt.

God weekend til jer :)

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 20:39

Fashion-Seller:

Kristoffer Broholm:

Jeg synes at folk skal have lov til at sige præcist hvad de har lyst til, såfremt at tråden forbliver på sporet.

Hvis man laver et tilbud der ikke kan modstå en smule kritik eller udspecificering, så skal man nok kigge på sit tilbud en gang mere. Bevares, folk skal naturligvis straffes for at skrive modbydelige ting, eller konsekvent gå efter manden, men at fortælle folk at deres priser er for høje eller at deres produkt er dårligt synes jeg er en del af den frie ret på debatforums.

Beviser du ik lige selv, at det er umuligt at holde en tråd på sporet? 

Det er bevist gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang, at det er umuligt at holde en tilbudstråd on topic, hvis alt og alle skal dele deres mening om tilbuddet, produkterne, vejret, storken, priserne og kongefamilien...

Jeg fik måske ikke forklaret mig godt nok, undskyld.

Jeg synes det er ret svært at gå af sporet i tilbudstråde, derfor min mening med at en diskussion om pris eller produkt ser jeg faktisk som "på sporet"

Nogen ser det måske anderledes, men det er min mening.

Hvad er dit forslag? Kun positive indlæg, alle indlæg eller ingen indlæg tilladt?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Kristoffer Broholm:

Hvad er dit forslag? Kun positive indlæg, alle indlæg eller ingen indlæg tilladt?

Jeg synes min holdning kom meget klart frem i mit første indlæg...
Faktisk synes jeg, at hvis man skulle relaterer til noget lovgivning, så er ødelæggelse af en tilbudstråd, især hvis man er konkurrenter, i strid med god markedsføringsskik, da formålet for de fleste er tydeligt. Vinding på andres bekostning...
Og jeg synes, at det er helt sort, når ikke plusser ødelægger en plussers tråd. For vedkommende har betalt for denne eksponering, og det må andre respekterer!
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:00

Christian Bundgaard:

Thomas:
det kan jo ikke nytte noget, at nogle konkurrenter godt må bidrage i tilbudstråde og andre ikke må.

Nu er det vel ikke sådan, at nogle må, og andre ikke må? Handler det ikke mere om, hvad moderatorene ser, og hvad de ikke ser? 

Jo... vi sidder jo (desværre?) ikke herinde hele tiden så der kan være indlæg som lister forbi vores trænede øjne. 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 103
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 22:07

Fashion-Seller:

Kristoffer Broholm:

Jeg synes min holdning kom meget klart frem i mit første indlæg...
Faktisk synes jeg, at hvis man skulle relaterer til noget lovgivning, så er ødelæggelse af en tilbudstråd, især hvis man er konkurrenter, i strid med god markedsføringsskik, da formålet for de fleste er tydeligt. Vinding på andres bekostning...
Og jeg synes, at det er helt sort, når ikke plusser ødelægger en plussers tråd. For vedkommende har betalt for denne eksponering, og det må andre respekterer!

Jeg har oplevet flere plusmedlemmer ødelægge mine tilbudstråde

Ja det er vinding på andres bekostning, men som sagt, jeg tror det giver bagslag fordi det virker lidt desperat og det kan andre der følger med godt gennemskue.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 23:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Synes det er rimeligt klart. Et tilbud er et tilbud og repræsentere tilbudgivers ønske om at tiltrække potentielle kunder ikke at diskuterer med konkurrenter. Er du interesseret i tilbudet, så fint men det er dårlig moral og karma andet. 

Vil du diskutere et tilbud, så send da en PM og opklar det den vej og giv de "gode råd" tilsvarende den vej. Næsten hver gang kommer undskyldningen "det var blot for at give dig et god råd, hjælp oa." Bliver det sendt via PM er der en del større chance for, at det opfattes som et godt råd og vejledning...

Fashion-Seller:

Helt enig :-)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Interessant tråd.

Jeg troede hovedformålet med Amino var/er, at iværksættere skal hjælpe hinanden, og ikke at iværksættere skal have et forum hvor de kan poste tilbud.

Med det for øje, så er det vel berettiget at meddele, hvis man finder problemer ved et tilbud, hvis man finder prisen for høj... Eller hvad ved jeg.

Men det kan jo være min opfattelse af, hvorfor Amino overhovedet eksisterer der er forkert.

Hvis JEG kunne bestemme ( Big Smile ) - Så var der et forum / gruppe, kun for plus medlemmer, hvor tilbud kunne postes. Der kunne ikke kommenteres på det, og det var det. - Alt salg og reklamer skulle ud af alle andre fora / grupper.

Side 3 ud af 13 (126 indlæg)