Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test indlæg / svar til andet indlæg

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 03:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

En test og et svar på “At kommentere på andres tilbud i Jeg har et godt tilbud til dig”-tråden oprettet af Wuuzuu

Du kan også vælge at læse mere om mit utrolige tilbud. Jeg har skrevet en mindre latinsk stil herunder. Wall of text incoming;

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec sit amet fermentum libero. Cras ultricies risus sit amet velit vulputate laoreet at nec libero. Aenean in mauris vitae massa sodales mollis. Mauris sed mi velit, ut ultricies nibh. Proin interdum mauris eu magna imperdiet vestibulum.

Det er jo tilladt at tænke kreativt - indrøm det. Du trykkede på play-knappen?

Morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Donec scelerisque adipiscing faucibus. Sed et mollis urna. Curabitur justo elit, molestie sit amet tristique sit amet, luctus eget est. Phasellus venenatis viverra pretium. Sed mollis, neque non scelerisque volutpat, nisi turpis viverra enim, sed scelerisque mauris nisi pharetra orci.

Jeg kan se at du endnu ikke er overbevist

så her er lidt flere billeder disse kan også ses på det store internet hvis man besøger mit website.

Og man kan slå kommentare fra!

Jep, den er god nok. Og de fleste vil jo alligevel hellere kontaktes på PM eller direkte på deres eget site. Det er let nok, man vælger bare “Lås dette indlæg, så ingen kan svare på det” under indstillinger når man opretter tråden.

Så hvad venter du på?

Så er det jo oplagt at slutte af med en form for cta. Det kunne være en knap med link til enten website eller person-profil.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)