Ja, vi diskuterer ud fra to forskellige ting. - Jeg vil gerne hjælpe iværksættere. du vil gerne hjælpe tilbudsgivere.
Nu er du langt ude. Jeg har flere unge iværksættere på min Skype, som jeg hjælper i deres forretning, med råd og vejledning. I WebCoders har vi også flere iværksættere som har fået deres webløsninger meget billigt, fordi vi gerne vil hjælpe unge på vej. Den der håber jeg du tager i dig igen, for det er ikke rimeligt!
Jeg gætter på du på ingen måde hjælper iværksættere lige så meget som jeg gør personligt, og lige så meget som vi har gjort i WebCoders.
Hvis du er i tvivl så skriv en email på tf@webcoders.dk, så skal jeg gerne få folk til at kontakte dig og fortælle det er sandt.
Eller hvad er dit formål med at diskutere?
At få folk som dig til at forstå at det at kritisere andres tilbud nogen gange kan være virkelig dræbende for en lille ny iværksætter. Som sagt har jeg tidligere oplevet det med en jeg hjælper fra tid til anden. Han blev skudt ned og har ikke skrevet herinde siden.
Hvis man i stedet bare havde stillet nogle pæne spørgsmål, så kunne han sikkert have svaret, men hans tilbud blev svinet til.
Jeg vil gerne hjælpe iværksættere. du vil gerne hjælpe tilbudsgivere.
Har du i øvrigt overvejet at dem der giver tilbud ofte er helt nye iværksættere, som bare ikke er så gode til at kommunikere? Tilbudsgivere er ofte = den lille ny iværksætter der mangler referencer. Det er ikke bare to modsatrettede kræfter du beskriver.
Ja, men jeg mener faktisk ikke jeg har set injurierende indhold her på sitet. (Se straffelovend §267, injurie pargrafen)
Det er nok fordi du ikke læser så meget med herinde så. Jeg har mange gange set navngivne firmaer hængt ud som svindlere. Efterfølgende er navnet på virksomheden naturligvis blevet slettet, da Amino ikke ønsker at deltage i en eventuel injuriesag. Du behøver i øvrigt ikke give mig paragrafnummer, jeg kender godt injurielovgivningen ;)