Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At kommentere på andres tilbud i "Jeg har et godt tilbud til dig"

Side 13 ud af 13 (126 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Fint så skal man bare være konsekvent.

Enig. 

De frivillige moderatorer kan dog ikke være over det hele hele tiden. Her vil jeg foreslå evt at bruge "Anmeld"-knappen. 

Jeg må indrømme at jeg kun kan huske at have brugt den to gange. En gang var der en der gik helt grassat. Anden gang anmeldte jeg et af mine egne indlæg da jeg glemte at det er et offentligt forum og kom til at "tænke højt" mht webhoteller. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Frost:
Det er dig der læser det, jeg har ikke skrevet det.

Jeg læser udmærket det du skriver, som jeg ovennikøbet længere oppe har kopiet og citeret.

Så roiligt der igen, ihvertfald ikke mig, der ikke har læst hvad du har skrevet.

Men jeg er fortsat uenig med dig, og det har man vel lov ?

Og nu skal jeg til noget helt andet, det har man vel også lov til ? Carsten skulle jo bl.a. passe lidt forretning, som jo trods alt er vigtigere end end diskussion på Amino

Men sagen er den at du vil have ret for enhver pris, og det får du ikke dennegang hos mig.

Men tydelig er det nu hvis ærinde du går.

Jeg har så sandeligt intet imod regler - TVÆRTIMOD, men så skal de også forvaltes konsekvent, og ikke bøjes belejligt til situationen.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:35

Niels Henriksen:
Det prøver vi også at være men du må regne med at Aminos stab har meget at lave end at sidde på forumet hele tiden. Det samme gælder moderatorerne som jo også har andet at lave. Det kan ske at der smutter noget et sted men vi forsøger at holde styr på det.

Yes Nok dagens bedste kommentar i denne tråd, inkl. selvfølgelig mine egne.

God aften til alle.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

P.S. Jeg skal nok fraholde mig med at fremsætte et godt malertilbud i aften eller kommentarer på andre kollegares gode tilbud. Det er ellers nu begrundet sæsom, krise m.m. disse kan opnås i det ganske land. Dog ikke hos mig ordrebogen er udfyldt (blærerøv). Men den kan jo heller ikke være andet med alle de gode links fra Amino

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 10 person

Mon ikke de mange unødige indlæg i tilbudskategorien til dels skyldes;

( lam ) linkbuilding

Alt for meget fritid

Stort behov for at blive set og hørt

Manglende pli/situationsfornemmelse

Manglende tro på at ANDRE mennesker godt selv kan tænke.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 22:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Men jeg er fortsat uenig med dig, og det har man vel lov ?

Ja selvfølgelig. Jeg ved dog ikke helt hvad du egentlig er uenig i. Jeg forklarer faktisk blot reglerne. Hvis du er uenig i reglerne er det ikke mig du er uenig med, men derimod Amino, og det må du hjertens gerne være.

Men sagen er den at du vil have ret for enhver pris, og det får du ikke dennegang hos mig.

Nej du behøver ikke give mig ret, det er jeg ganske ligeglad med, jeg ved heller ikke hvad du skulle give mig ret i. Det handler ikke om at få ret men om at vi alle forstår reglerne for forummet.

Men tydelig er det nu hvis ærinde du går.

Vil du uddybe det lidt? Jeg har set flere nystartede iværksættere blive mistænkeliggjort og nærmest svinet til i tilbudstråde. Jeg har også set en masse tilbudstråde ende i ren børnehave fordi folk overhovedet ikke kan finde grænsen for spørgsmål og kritik. Mit ærinde er at undgå begge dele ved at give mit bud på hvorfor regler er ok som de er. Det håber jeg du forstår. Hvis du mener jeg har andre ærinder må du meget gerne uddybe det.

Jeg ved godt der er nogle der er blevet snydt i tilbudstråde, men det gør ikke at alle skal mistænkeliggøres.

Jeg har så sandeligt intet imod regler - TVÆRTIMOD, men så skal de også forvaltes konsekvent, og ikke bøjes belejligt til situationen.

Der er vi helt enige. Admins bør, så godt de nu kan som frivillige, dele sol og vind lige.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:31
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Frost:
Jeg har set flere nystartede iværksættere blive mistænkeliggjort og nærmest svinet til i tilbudstråde. Jeg har også set en masse tilbudstråde ende i ren børnehave fordi folk overhovedet ikke kan finde grænsen for spørgsmål og kritik.

Det er desværre også min oplevelse. Egentlig tror jeg at det ofte sker, fordi folk slet ikke opdager eller tænker over, at det er en tilbudstråd de svarer i, og bare svarer mere eller mindre bevidstløst, og tilmed ofte kun på overskriften!

Jeg tror derfor at mange af de tåbelige svar kunne forhindres blot ved at der gøres mere tydeligt opmærksom på, at man altså befinder sig i en tilbudstråd, og at ens spørgsmål skal være relevant og seriøst.

Side 13 ud af 13 (126 indlæg)