Du kan bare holde dig væk fra tilbudstrådende, og debattere løs i debatterne. Sværere er det faktisk ikke. Der er jo en grund til, at debatten er opdelt i under-emner, det er nemlig for, at vi hver især kan debattere de emner vi finder interessante, og tilbudsforummet er så helt specifikt beregnet til at oprette tilbud, hvor du i øvrigt er hjertens velkommen til både at debattere og stille spørgsmål, hvis du altså er oprigtigt interesseret i det givne tilbud. |
Tim J. Nielsen:Der er jo en grund til, at debatten er opdelt i under-emner, det er nemlig for, at vi hver især kan debattere de emner vi finder interessante, og tilbudsforummet er så helt specifikt beregnet til at oprette tilbud, hvor du i øvrigt er hjertens velkommen til både at debattere og stille spørgsmål, hvis du altså er oprigtigt interesseret i det givne tilbud.
Jeg skal bare lige høre, er det en regel AMINO har, at man kun må kommentere hvis man er oprigtigt interesseret i et tilbud, og at man således ikke må kommentere noget generelt - det kunne være tilbuddet var noget ulovligt, eller noget mere erfarne kunne se som rent bondefangeri?
Jeg er principielt enig i, at man ikke skal kritisere et tilbud usagligt, men skulle AMINO ha en regel der forbød debat om et tilbud, så er det i alle fald gået min (ellers ganske store) næse forbi. Jeg kan da tillægge, at jeg ville melde mig ud i samme sekund Amino fandt på at tillade hvad som helst i tilbudstråde, uden at tillade nogen at kommentere hvis de fandt noget helt galt.
Pli: - Lad være med at kommentere for at ødelægge, men kommenter hvis det er for at forhindre nogen i at falde i vandet. En balance nogen sikkert ikke klarer, men så kan sælger heldigvis kommentere og udnytte, at der er gang i tråden
vh