Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At kommentere på andres tilbud i "Jeg har et godt tilbud til dig"

Side 8 ud af 13 (126 indlæg)
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:
Jeg er ved at tro jeg er havned det forkerte sted. Da jeg for et år siden kom her, var det ikke et tilbudsforum, men et debatforum for iværksættere.

Du kan bare holde dig væk fra tilbudstrådende, og debattere løs i debatterne. Sværere er det faktisk ikke.

Der er jo en grund til, at debatten er opdelt i under-emner, det er nemlig for, at vi hver især kan debattere de emner vi finder interessante, og tilbudsforummet er så helt specifikt beregnet til at oprette tilbud, hvor du i øvrigt er hjertens velkommen til både at debattere og stille spørgsmål, hvis du altså er oprigtigt interesseret i det givne tilbud.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47190
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:36

Tim J. Nielsen:
Der er jo en grund til, at debatten er opdelt i under-emner, det er nemlig for, at vi hver især kan debattere de emner vi finder interessante, og tilbudsforummet er så helt specifikt beregnet til at oprette tilbud, hvor du i øvrigt er hjertens velkommen til både at debattere og stille spørgsmål, hvis du altså er oprigtigt interesseret i det givne tilbud.

Jeg skal bare lige høre, er det en regel AMINO har, at man kun må kommentere hvis man er oprigtigt interesseret i et tilbud, og at man således ikke må kommentere noget generelt - det kunne være tilbuddet var noget ulovligt, eller noget mere erfarne kunne se som rent bondefangeri?

Jeg er principielt enig i, at man ikke skal kritisere et tilbud usagligt, men skulle AMINO ha en regel der forbød debat om et tilbud, så er det i alle fald gået min (ellers ganske store) næse forbi. Jeg kan da tillægge, at jeg ville melde mig ud i samme sekund Amino fandt på at tillade hvad som helst i tilbudstråde, uden at tillade nogen at kommentere hvis de fandt noget helt galt.

Pli: - Lad være med at kommentere for at ødelægge, men kommenter hvis det er for at forhindre nogen i at falde i vandet. En balance nogen sikkert ikke klarer, men så kan sælger heldigvis kommentere og udnytte, at der er gang i trådenSmile

vh

Tilmeldt 9. May 11
Skrevet kl. 13:52

Jeg skal bare lige høre, er det en regel AMINO har, at man kun må kommentere hvis man er oprigtigt interesseret i et tilbud,

Nej det er ikke en regel, det er jo derfor denne tråd er oprettet.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:55

Kenneth Wellin:
Man kommer langt med almindelig sund fornuft og respekt for andre.

Wink Hvem skal vurdere hvad sund fornuft er og hvad er respekt for andre ?

Kan du bygge en lovgivning op på sådanne "gummiagtige" forhold

Tilmeldt 9. May 11
Skrevet kl. 14:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Kan du bygge en lovgivning op på sådanne "gummiagtige" forhold

Lige præcis ikke, men det er vist heller ikke regler og lovgivning som der advokeres for. Blot at man lige standser op, og tænker en ekstra gang, inden man hopper ind i en tråd og spiller smart, og hvordan man evt. fra Aminos side kan gøre opmærksom på dette.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:06

Tim J. Nielsen:
Cookie:
Jeg skal bare lige høre, er det en regel AMINO har, at man kun må kommentere hvis man er oprigtigt interesseret i et tilbud,

Jo det forsøger visse moderatorer da at "håndhæve". Nemlig at man skal lade være med at kommenterer og stille spørgsmål til diverse tilbud m.m.

Tilmeldt 9. May 11
Skrevet kl. 14:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jo det forsøger visse moderatorer da at "håndhæve". Nemlig at man skal lade være med at kommenterer og stille spørgsmål til diverse tilbud m.m.

Nej. Moderatorerne forsøger af og til at vejlede omkring ordentlig opførsel i andres tilbudstråde. Dette er desværre også nødvendigt.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:19

Tim J. Nielsen:
Nej. Moderatorerne forsøger af og til at vejlede omkring ordentlig opførsel i andres tilbudstråde. Dette er desværre også nødvendigt.

Wink Hvad kendskab har du til min kommunikation med bl.a. moderatorer ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:22

Tim J. Nielsen:

Og denne "store" oplysning kommer du med som anonym ?? http://www.amino.dk/members/T_2D00_Nielsen/default.aspx

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 9. May 11
Skrevet kl. 14:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad kendskab har du til min kommunikation med bl.a. moderatorer ?

Heldigvis ingen, og jeg ønsker det heller ikke.

Side 8 ud af 13 (126 indlæg)