Hvordan kommer du frem til det? I denne tråd debatterer vi jo bare eksisterende regler, der er ikke noget der nødvendigvis skal laves om og begrænses.
Der tager du fejl. For et år siden var der også kategorien "Jeg har et godt tilbud til dig", og resten af forummet var her også. Jeg tror mest af alt du lige nu bare er Carsten-modsat. Amino er et debatforum ligesom tidligere, og ligesom tidligere er der en enkelt kategori hvor man kan give tilbud. Regler for tilbudstråde er ikke ændret siden du kom hertil for et år siden.
Ja der er helt sikkert en del der køber plus så de kan lægge tilbud op, det gælder jo om at bruge sit medlemsskab til det der er mest givende for ens forretning. Jeg bruger stort set ikke mit plusmedlemskab, men Amino har været en stor hjælp i vores opstart, og derfor fortsætter jeg med at støtte fællesskabet.
Det må du helt sikkert gerne foreslå, jeg tror dog ikke det bliver taget op.Der er som du selv er inde på mange der køber plus-medlemsskab for at kunne poste i "Jeg har et tilbud til dig", og Amino er en forretning der skal løbe rundt og tjene penge. Hvis man fjerner muligheden og begrænser den vil der være færre penge at drive Amino for. |
At kommentere på andres tilbud i "Jeg har et godt tilbud til dig"
Uden at nævne navne var der en for noget tid siden der næsten lagde tilbud op hver uge med tekster som sidste chance, aller sidste chance nu, sidste tilbud slå til nu. Jo, det er irriterende at kigge på, men, er sikker på folk godt kan gennemskue det. Syntes det køre helt fair, og undskyld mig hvor meget mere hjælp vil du have du har her et forum som er fyldt med guldkorn og råd. Hvis du søger rundt er der svar på stort set alle spørgsmål vedr. firma, opstart, regnskab, website, magento, presta, wordpress osv osv. Syntes det er fair nok at folk får kunder her igennem og selvfølgelig skal der ikke være regler for dette, det må vi selv kunne styre. Det er amino og ikke arto. Folk tvinger ikke nogen til at være her eller tvinger folk til at blive plus. Nyd nu at dette vidunderlige forum er kommet til verden i stedet for at tage det forgivet! Tænk over hvor meget hjælp du har fået bevidst og ubevidst, gratis. Hyg dig over det og selvfølgelig skal der ikke designes hjemmesider gratis, skal der gøres et større arbejde skal det selvfølgelig betales, |
Fordi jeg ikke er enig med dig, er det ikke nødvendigvis mig der tager fejl. Alt det jeg skrev var ment som betragtninger. - Måske skal jeg bare konstatere, at Amino ikke er det rette sted for mig. - For jeg kan forstå, at der hverken er flere eller færre tilbud end for et år siden. Der er ikke flere eller færre 'dårlige' tråde? - Amino har ikke udviklet sig! P.S.: Prøv at lave et indlæg hvor du beder om hjælp til at opsætte en webshop..... Det kommer mindst 5 tilbud på at gøre arbejdet. - Det er ikke et debatforum, det er et reklameforum. - Og det er jo helt i orden, hvis Amino vil være det. |
Jeg kan virkelig ikke se at det er at begrænse debatten, at konkurrerende virksomheder ikke må forsøge at spolere et tilbud i den ene kategori man rent faktisk skal betale for at oprette en tråd i. At man så får mere med i prisen end bare muligheden for at oprette et tilbud, er jo dejligt. Og det er jo det der er formålet, når konkurrenter kommenterer på et tilbud. Altså at forsøge at forhindre at der er nogen der tager imod det, da der så er én opgave mindre til dem selv, pr. kunde der tager imod dette tilbud. Og hvis de så som en sidegevinst kan få reklameret for egne ydelser, måske uden at være Plus medlem, så er der dobbelt gevinst. Og isoleret set, er det en dårlig investering, at skulle betale for at blive svinet til. Og det er næppe i Aminos, og dermed vores, interesse, da et salgsargument for Plus bliver ødelagt. Derudover er det bare ufattelig dårlig stil, og jeg bruger i hvert fald disse negative kommentarer aktivt, til at vælge kommende samarbejdspartnere fra. Har man ikke situationsfornemmelse nok til at undlade den slags, hvilket egentlig bare er basal respekt, så har man heller ikke de kvaliteter vi forventer, uagtet at det faglige måtte være i orden. Der er simpelthen basis for for mange negative overraskelser, til at det er noget vi har lyst til at indvolveres os i. Men vi har heller ikke så meget tid til pis og kværuleren, vi vil bare have opgaven udført :o) |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
I behøver ikke at overfalde mig. Jeg sender et spørgsmål op i luften. 'Hvad er formålet med Amino?' Og dernæst 'Er formålet med Amino ved at drukne i andre tiltag?' Det er det første spørgsmål jeg heletiden har skrevet. Hvad er mest vigtig, debatten eller reklamen? |
P.S.: Det er der jo ikke nogle af os der kan svare på. Det er vel kun Amino-teamet der kan det?!?! |
Jamen, det kan du jo så bare gøre! Lad være med at følge "Jeg har et godt tilbud ...". Sværere er det vel ikke. Så skaber du (delvist) det Amino for dig selv, som du ønsker. Der er ingen som tvinger nogen til at følge tilbudstrådene. Det er bl.a derfor, at der er oprettet forskellige kategorier, så man kan deltage i de debattter, man synes er relevante.
Det er vel "både og". Og begrundelserne for at købe + er vel næsten lige så mange, som der er +'ere!? Og det må vel være op til den enkelte, hvad der er hans bevæggrunde for at købe +? Eller er det også noget andre skal blande sig i? Hvis man ikke har en reel interesse i et tilbud, bør man efter min mening holde sig langt væk. Jeg vil i hvert fald gerne have lov at danne mig min egen mening om de tilbud, som afgives og behøver ikke andre til at fortælle mig, om det er et godt tilbud eller ej - hvilket faktisk (som Thomas Frost er inde på), jo er en meget subjektiv vurdering. Om et tilbud er godt eller ej, afhænger jo af meget andet end prisen. Har man f.eks. ikke evnerne, viden, tiden eller lysten til selv at gøre arbejdet, eller kan man bruge sin tid bedre på noget andet, så kan et tilbud, som virker dyrt for nogen, let være super godt for andre. dbh |
Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk
Nu har jeg ikke orket at læse alle 5 sider igennem. 1. Oprette et tilbud og under indstillinger slå kommentarer fra - På den måde vil ingen komme med kritiske spørgsmål. Dog vil tråden heller ikke kunne bumpes op på forsiden konstant 2. Oprette et tilbud og tilllade kommentarer, og dermed også accepterer at det bliver en debat fremfor et tilbud. Da det alligevel ikke er tilladt at skrive: jeg har sendt en pm og lign beskeder, så ser jeg egentlig ingen ulemper i at vælge løsning nummer 1 hvis man ikke kan tåle de kritiske spørgsmål fra nysgerrige sjæle, konkurrenter og andet godtfolk. |
Det er jo ikke kun der der kommer tilbud. |