Jeg har bemærket at der er nogle som har fået en ordentligt omgang når de har postet et tilbud. Jeg tænke faktisk den ene gang at netop sådan en behandling kunne afholde andre fra at poste et tilbud. I så fald går det ud over dem som rent faktisk kunne have glæde af tilbuddet, da de mister muligheden for at få noget lavet eller at få et produkt til en god pris. Desværre - og det gælder ikke bare Amino - så er der nogle som opfører sig langt mere negativ når de kommunikerer via nettet end de ellers ville gøre hvis de stod overfor sælger fysisk. Jeg synes at det er ok at man spørger ind til et tilbud og også stiller kritiske spørgsmål. Det kan endda være en hjælp til sælger. Hvis der er en som giver udtryk for sin usikkerhed her på Amino, er der sikkert mindst 100, der har tænkt det samme men bare holdt deres mund. Den ene som skriver giver sælger en mulighed for at kunne forsøge at overbevise alle 100 om at tilbuddet er ok. Men derfor kan man godt gøre det på en pæn måde og seriøst. Omvendt skal sælger så også svare pænt tilbage, og jeg synes også jeg nogle gange har set nogle, som blev meget fornærmet over kritiske spørgsmål. Jeg tror ikke man kan holde konkurrenter væk. Som en tidligere skrev kan man bare lave en ny profil eller have et par stykker som man har parat til den slags brug. |
Carsten Kvist:Interessant tråd.
Jeg troede hovedformålet med Amino var/er, at iværksættere skal hjælpe hinanden, og ikke at iværksættere skal have et forum hvor de kan poste tilbud.
Med det for øje, så er det vel berettiget at meddele, hvis man finder problemer ved et tilbud, hvis man finder prisen for høj... Eller hvad ved jeg.
Men det kan jo være min opfattelse af, hvorfor Amino overhovedet eksisterer der er forkert.
Hvis JEG kunne bestemme (
) - Så var der et forum / gruppe, kun for plus medlemmer, hvor tilbud kunne postes. Der kunne ikke kommenteres på det, og det var det. - Alt salg og reklamer skulle ud af alle andre fora / grupper.
Kan godt lide dit indlæg.