Måden vi garanterer omsætning er jo at shoppen er gratis hvis man ikke omsætter for over 3.750 kr pr. Måned. Hvis man gør det hver måned så bliver det til 45 K på et år! Ang. Dit valg så er der ingen grund til græde over spildt mælk, du har jo betalt og kan nok ikke gøre beslutning om. Det er vigtigt at fokusere på de ting, man kan gøre noget. |
Start af webshop, men hvor starter man?
Det du mangler i dit regnestykke er at du med din antagelse om en års pris på 4.500 jo automatisk også må havde en omsætning på 45.000 kr. Det er lidt det samme jeg skriver i det tidligere indlæg, men jeg tror desværre jeg kan forklarer det tydeligere. |
Nej, det forstår jeg skam godt du ikke kan. Det er også en forklaring, der dybest set er umulig. |
Ja, det er skægt ikke når man tænker på hvor mange i tråden: Vinderen af Aminos Webshop Priskrig som bare forstår det, så er det mærkeligt at jeg ikke kan nå dig :-) |
Man kunne overveje om det var ironi ;)
En ironi, der åbenbart er svært at forstå, men at kalde vores løsning "græde over spildt mælk", det er en smule under lavmålet. Selv for dig. Du burde måske bare erkende, at en webshop til 3.495,- med design er billigere - og så lade være med at bruge så mange ressourcer på at lave beregninger, der kun stemmer på din særligt indrettede lommeregner. |
Ja, det er også "skægt" at se hvad andre synes om din særligt indrettede lommeregner i tråden: Hvem kan lave min webshop? Jeg tror du skal lade de beregninger ligge, du er vist den eneste der tror på dem. |
Hej Thomas Det jeg skrev omkring at græde over spildt mælk, var fordi Unikat, troede at der var noget hun havde overset og derfor valgt forkert.
Ja, det er mærkeligt at folk der lever af store upfront betalinger, ikke kan se det fornuftige i at udskyde sin betaling, når man kan lave en højt forrentet investering :-) Jeg tror faktisk de fleste er enige i at 15.000 kr. er mange penge for et firma der ikke har nogen indtjening, og at 375 kr pr. måned er ingenting for et firma med en god indtjening. Er du uenig i det? |
Jamen fint, det er din måde at udtrykke dig på - det er taget til efterretning.
Du burde om nogen vide, at udvikling af en unikt designet webshop tager rigtig mange timer - og det derfor nok er rimelig der betales i nogle rater. Jeg kan ikke forestille mig i gør det anderledes, når i udvikler unikke løsninger. Og når du nu tager "Amino-stjerner" med ind i dit regnskab for dine tråde, så kan du ikke pludselig undlade dem, fordi de så ikke passer dig. Så er du igen ude i noget, hvor du har en ret speciel lommeregner ;)
Nej, jeg er ikke uenig - jeg er uenig i dine udregninger, som jeg også har gjort opmærksom på. Og at påstå en månedsbetaling på 375 kroner er billigere end en færdig unikt designet løsning til 3495,- det kan vist kun udregnes med din specialudviklede lommeregner. Du har stadig ikke reelt svaret på hvad ekstramoduler/pakker i systemet koster - det tror jeg mange vil have interesse i. Er systemet komplet og kommer man aldrig til at betale mere end 375 om måneden, eller skal man regne med at betale for ekstramoduler? |
Du er simpelthen nødt til at få dine facts på plads istedet for at slynge om dig med formuleringer og tal, der er til din fordel. |