Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop, men hvor starter man?

Side 2 ud af 8 (71 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas - Nu kan man slet ikke sammenligne jeres og CloudSprout da systemerne er bygget op på hver sin måde. Jeg sidder selv og leger med CloudSprout fordi jeg syntes at det er et interessant system - tænk dog på at jeg normal sidder med flere kunders website i Umbraco.

Thomas:
Vores tilbud er på kr. 3.495,- for en komplet shop med unikt design og serverplads i et år.

I har en god pris, men hvad nu hvis man ønsker at ændre på sit design efter 6 måneder? Er det med i prisen eller skal man betale ekstra for det? Hvis man skal betale ekstra så må det ikke koste mere end 1000 kr før jeres koster mere.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 13:15

Niels Henriksen:

Thomas - Nu kan man slet ikke sammenligne jeres og CloudSprout da systemerne er bygget op på hver sin måde. Jeg sidder selv og leger med CloudSprout fordi jeg syntes at det er et interessant system - tænk dog på at jeg normal sidder med flere kunders website i Umbraco.

Thomas:
Vores tilbud er på kr. 3.495,- for en komplet shop med unikt design og serverplads i et år.

I har en god pris, men hvad nu hvis man ønsker at ændre på sit design efter 6 måneder? Er det med i prisen eller skal man betale ekstra for det? Hvis man skal betale ekstra så må det ikke koste mere end 1000 kr før jeres koster mere.

hmm..

Man kan jo faktisk godt sammenligne, det gjorde du selv til sidst Niels.

Og Cloudsprout lyder da fint og smart, men.. gratis er det jo ikke.
og max indtjeningen har jeg stadigvæk intet svar fået på, altså hvis man tjener mere end de sølle 3750 eller hvad det var :-)?

Thomas's system syntes jeg da lyder mere som noget jeg ville tage i første omgang, da de trodsalt laver det for en.
Plus de siger i det mindste hvad det koster osv..

jeg har ikke kunnet finde betingelser osv på cloudsprout.. - der mister jeg i hvert fald tilliden til det..
Selvom det lyder smart! 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:16

Hej Christoffer

Christoffer Tornbjerg:
Har godt læst dit indlæg, og du/I fanger mange på at det er "gratis" - men der er jo en maks omsætning, hvad sker der så den måned jeg tjener 20.000? tager i så det overskydende? og er det lovligt?

Sådan som det er skruet sammen, så koster det 0 kr. pr. måned når man omsætter fra 0-3.750 kr. pr. måned, mens det koster 375 kr. pr. måned, når du omsætter fra 3750 kr. til mange millioner. Så jeg nej, vi tager ikke det overskydende :-)

Christoffer Tornbjerg:
Eller skal man så bare betale for den store pakke en måned? - fordi så det jo risikofrit, så længe jeg/man sælger noget, ellers er det jo "spild" af penge at man faktisk købte varene hjem alligevel :)? 

Præcist, vi gør selve shop investeringen risikofri, hvis ikke du tjener penge, så tjener vi ikke penge.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:18

Niels Henriksen:

Begge dele er e-handelsløsninger, derfor kan man skam nemt sammenligne. Og på det område er de reelle driftsomkostninger vel ret relevante. Nu skal det så også lige bemærkes, at det ikke var mig, der til at starte med kom med sammenligninger i den her tråd. Der blev henvist til en tråd jeg har skrevet tidligere - det tillader jeg mig at kommentere.

Niels Henriksen:

Så kan man skam gå ind og rette alt det man vil, der er direkte adgang til designmodulet, hvor farver m.v. nemt kan tilrettes. Og da systemet er Open Source så er der fuld adgang til alt andet. Og nej, vi sidder naturligvis ikke og retter design gratis efter hverken ½ eller 1 år - det tror jeg heller ikke andre gør. Men vi giver 12 måneder fuld support, som er med i prisen.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 13:22

Lundsby:
Sådan som det er skruet sammen, så koster det 0 kr. pr. måned når man omsætter fra 0-3.750 kr. pr. måned, mens det koster 375 kr. pr. måned, når du omsætter fra 3750 kr. til mange millioner. Så jeg nej, vi tager ikke det overskydende :-)

så de to priser imellem 0kr. > 375kr er faktisk bare.. ligemeget :-)?

men.. mangler stadigvæk jeres betingelser og vilkår, føler jeg bliver snydt inden jeg har "købt" et gratis produkt..
Hvis det giver mening? :)

Det i giver er faktisk "bare" en shop, som man selv laver, som i tager penge for hvis man tjener over 3750kr.

hmm..

Sorry, men jeg forstår ikke ideen :s 

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 13:23

Thomas:
g nej, vi sidder naturligvis ikke og retter design gratis efter hverken ½ eller 1 år - det tror jeg heller ikke andre gør.

ej kom nu Thomas :-( 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:25

Christoffer Tornbjerg:
ej kom nu Thomas :-( 

Ja, jeg ved det godt, der burde være livsvarig gratis opdatering på design :D Alt andet er urimeligt :D

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 13:28

Thomas:
Ja, jeg ved det godt, der burde være livsvarig gratis opdatering på design :D Alt andet er urimeligt :D

JA! også prisen ned under en plov!

Alle designs unikke og 24/7 support, både dansk, engelsk, fransk og tysk..

- i kunne også lave tilbud på afbetaling.. hvor det så ender i XXX antal kroner i stedet for 3-4000 :-D 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:31

Christoffer Tornbjerg:
så de to priser imellem 0kr. > 375kr er faktisk bare.. ligemeget :-)?

Nej, de to priser imellem er til almindelige sites, dvs. uden e-handel, gateway, kortbetaling etc.

Christoffer Tornbjerg:
men.. mangler stadigvæk jeres betingelser og vilkår, føler jeg bliver snydt inden jeg har "købt" et gratis produkt..
Hvis det giver mening? :)

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener, betingelserne skulle gerne fremgå at "Priser" siden. Men ud fra hvad du skriver kan jeg se at vi må sørge for at gøre budskabet og betingelserne mere klarer.

Christoffer Tornbjerg:
Det i giver er faktisk "bare" en shop, som man selv laver, som i tager penge for hvis man tjener over 3750kr

Præcist :-)

Christoffer Tornbjerg:
Sorry, men jeg forstår ikke ideen :s 

Ideen er simpel, vi hjælper iværksættere med at skabe en indtægtskilde, og når det er lykkedes får vi en kunde der er glad for betale vores abonnement.

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 13:33

Hej Christoffer,
Jeg synes du skal dreje scenariet om, du vil gerne have en webshop med hvad vil du sælge?

Sæt dig ned og tænk over:
- På hvilke produkter har jeg interesse, eller måske kunne udvikle en hel reel interesse.
- Er der nogen områder hvor jeg rent faktisk allerede har en stor viden jeg kan gøre brug af.
- Er der noget marked for det produkt eller område jeg har fundet ud af jeg har interesse for.
- Kan jeg lave det bedre end de eksisterende produkter på det her marked, og give kunden et reelt marginalt bedre produkt?
- Hvordan ser salgs kanalerne ud på markedet, passer det med dit ønske om at få en webshop?
- Hvordan med værdikæden, kan du finde de rette leverandører og samarbejdspartner til at få realiseret din drøm?

Når du ved overstående burde du være noget tættere på dit ønske om en webshop.

Håber du kan bruge det, du er altid velkommen til at sende mig en mail hvis der er noget. 

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Side 2 ud af 8 (71 indlæg)