that explains a lot :)
Jaa, lige lidt mere klare.. Lav: Betingelser&Vilkår , det ville nok gøre folk var mere trygge når i forklarede tingene lidt i dem.
hmm....
I hjælper med shoppen, faktisk kun platformen eller hvad det hedder, ikke? Man/vi/jeg skal selv købe produkter osv, gøre alt ben arbejde? Og kan man når som helst sige fra og tag alt med sig? data osv? eller er det bundet til jer? sådan at hvis jeg sætter en hel unik pæn shop op, men ikke har råd til varelager alligevel, brækker begge hænder og ikke kan arbejde, "kan" i så bare tage alt, fordi det er jo i teorien jeres? eller? ^^ sådan nogle ting ville jeg kunne læse svar på i Betingelser og vilkår, det gør det hele nemmere Lundsby :-)! |
Eyki.dk:Hej Christoffer,
Jeg synes du skal dreje scenariet om, du vil gerne have en webshop med hvad vil du sælge?
Hejsa Eyki!
Jeg har sat mig ned og fundet ud af potentielle produkter :-)
Markedet gør mig ikke det store, da jeg nok skal overleve, jeg køber ikke et varelager til 1mil og håber på jeg er smartguy :)
Leverandører og samarbejdspartner delen er jeg så TOTALT blank på, ved ikke engang hvor eller hvordan jeg får sådan noget :-D
Jeg takker og bukker for din interesse!