Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinderen af Amino’s Webshop Priskrig … eller få en webshop for MINUS 550 kr.:-)

Side 1 ud af 14 (140 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 16 person

I længere tid har der her på Amino, nærmest hersket en priskrig på hvad man kunne få en webshop for.
Grunden til det er naturligt nok, rigtigt mange vil gerne prøve kræfter med en tilværelse som selvstændig webshop ejer, men de har ikke pengene til at komme i gang.
Det er synd, at man må opgive sine drømme fordi, man ikke har et xx tusind kroner, til at kaste efter at få lavet en shop.

Det laver vi nu om på, vi vil gerne vinde priskrigen, den 3. december launcher vi CloudSprout. Som er en SiteBuilder til, at bygge websites og webshops. Det smarte ved CloudSprout, er at det er nemt at bygge med, hvis du tænker du ikke er en ørn til teknik og ikke kan programmerer, så gør det ikke noget i CloudSprout bygger man via simpelt drag-n-drop. Det kan du helt sikkert finde ud af.

Men det bedste ved CloudSprout er at det er gratis, du skal ikke betale en krone i oprettelse, eller hosting før du har omsæt for over 3750 kr. pr. måned over 3 måneder, derefter koster CloudSprout 375 kr. pr. måned.

Det samlede regnestykke ser sådanne ud, for en webshop ser så sådanne ud:

-          CloudSprout oprettelse  -  0 kr.

-          CloudSprout månedsydelse - 0 kr.

-          PayPay Oprettelse (VISA betaling) - 0 kr.

-          Domænenavn - 50 kr.

Så ja, for en omkring 50 kroner, kan du komme i gang med e-handel. Jeg håber at rigtigt rigtigt mange vil bruge CloudSprout til at lave webshops med, nu er det i hvert fald ikke økonomien der står i vejen.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var ellers noget af et tilbud! Yes

Jeg overvejer selv at starte en webshop på et senere tidspunkt (når der er penge til et varelager), og jeg vil da helt sikkert have CloudSprout i tankerne. Smile

Held og lykke med lanceringen - jeg håber, at det bliver en stor succes.

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Oct 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg brokker mig generelt rimelig meget over de danske priser når det kommer til websites/hosting osv..

men i dagens anledning vil jeg godt afvige fra denne "vane", og lige nævne at det 

lyder super godt, og jeg håber på 2 ting.

1. Det vil gå super for din forretning, for jeg tror du kan hjælpe en masse mennesker ;-)

2. At du ikke hæver prisen senere, som der desværre er mange der har gjordt tidligere. Altså startet ud med et rimeligt produkt, og tænkt, hmm.. lad os skamride kundernes pengepung.

Men held og lykke, virker som om du har hjertet det rette sted!

Mvh

Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you ,BUT nobody knows how many times you were F**ked !!

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Et hurtigst spørgsmål: Er prisen 375,- pr. måned uanset omsætning? Altså en samlet pris på pr. 4.500,- excl. moms årligt?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:

Det var ellers noget af et tilbud! Yes

Jeg overvejer selv at starte en webshop på et senere tidspunkt (når der er penge til et varelager), og jeg vil da helt sikkert have CloudSprout i tankerne. Smile

Held og lykke med lanceringen - jeg håber, at det bliver en stor succes.

Mange tak, vi syntes også selv rigtigt glade for at kunne lave det. Jeg syntes det ville være super hvis du på et senere tidspunkt prøvede at lave en shop på CloudSprout.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kenny

Jeg er glad for dit positive feedback, jeg har som indikeret et lille håb om at være med til at skabe endnu flere danske e-købkvinder og mænd.

Vi er fuldstændigt klar over, at kunderne ved at vælge os viser en stor tillid og hvis vi svigter den, så ender vi i Kontant eller værre.

Vores plan, er at starte her i Danmark, som sagt d. 3 december. Men rimeligt hurtigt rykke internationalt. Det skal siges at CloudSprout udover at bruges til shops kan det også bruges til sites.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
Et hurtigst spørgsmål: Er prisen 375,- pr. måned uanset omsætning? Altså en samlet pris på pr. 4.500,- excl. moms årligt?

Nope, prisen er 375,- pr. måned, når omsætningen i 3 måneder i træk har ligget over 3750 kr. Men det er faktisk et godt spørgsmål, om det burde være gratis senere hvis omsætningen falder. Det må jeg lige snakke med mine partnere om.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter fleres års tilløb, så kan det næsten kun være godt :-P

Og det tilbud er helt sikkert ét som mange nye webshop ejere vil benytte, Det ser nemt og enkelt ud, det er gratis (indtil man har råd til at betale for det).

Held og lykke Peter.

Og til andre webshop-sælgere, husk at der er forskel på frugt, ligesom webshop-systemer. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Thomas:
Et hurtigst spørgsmål: Er prisen 375,- pr. måned uanset omsætning? Altså en samlet pris på pr. 4.500,- excl. moms årligt?

Nope, prisen er 375,- pr. måned, når omsætningen i 3 måneder i træk har ligget over 3750 kr. Men det er faktisk et godt spørgsmål, om det burde være gratis senere hvis omsætningen falder. Det må jeg lige snakke med mine partnere om.

Tror måske han mener om det også kun koster 375kr i måneden selvom omsætningen er 1.000.000 kr månedligt?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Damsgaard:
Tror måske han mener om det også kun koster 375kr i måneden selvom omsætningen er 1.000.000 kr månedligt?

Ja, det kan du da havde ret i. Svaret er ja, vi bruger kun shoppens omsætning til at afgøre om man er på betaling eller gratis udgaven.

Side 1 ud af 14 (140 indlæg)