Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave min webshop?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Haha det var dog den meste useriøse sammenligning længe fra Lundsby :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:17

Hej Thomas

Nu syntes jeg lidt selv du åbnede ballet omkring at kritiserer andres arbejde, men hvis du gerne vil havde at det stopper her, så er jeg helt med på den. Jeg syntes også det skadede niveauet af debatten.

Thomas Frost:
Men nu handler det ikke om os, det handler om du har lavet et regneeksempel som bedst kan betegnes som pladder.

Regneeksemplet er perfekt, fordi det illustrerer det økonomiske princip om marginal nytte. Det er egentligt ikke så svært at forstå men når man i starten har få penge til rådighed, så hver eneste krone dyrbar og vigtig for ens succes, mens når man har en kørende succesfuld forretning, så er 375 kr. pr. måned, en negligerbar omkostning.

Eksemplet var rimeligt karikeret, men som man kan se er der rigeligt plads til at hyrer lidt ekstra hjælp, og så vil CloudSprout vejen stadigt være den optimale.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristoffer Hjerrild:
Haha det var dog den meste useriøse sammenligning længe fra Lundsby :-)

Det er sjældent at jeg bliver direkte sur, på nogle her på Amino, de fleste opfører sig indenfor det spænd man kan kalde ordentligt. Selvom det nogle gange går hårdt for sig.

Men det er jeg faktisk nu, blevet på sur dig. Her sidder jeg, og bruger tid, på et eksempel som illustrerer en vigtig pointe for enhver e-købmand, og så tillader du dig bare, at afvise det, uden at komme med så meget som et eneste kvalificeret mod-argument. Det er sgu en dårlig måde, at kaste håndklædet i ringen på.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lundsby:
Nu syntes jeg lidt selv du åbnede ballet omkring at kritiserer andres arbejde, men hvis du gerne vil havde at det stopper her, så er jeg helt med på den. Jeg syntes også det skadede niveauet af debatten.

Ahhh Lundsby kom nu ind i kampen :-)

Du ønsker debat om Cloudsprout og skriver om det i flere tråde, og kommer med et aldeles "karikeret" regneeksempel, hvor du bl.a. skriver om markedsføring. Jeg kan bare se at man umiddelbart som standard smider en masse linkjuice væk i cloudsprout , og derfor holder dit regneeksempel ikke, hvis du vil sammenligne med Magento.

Generelt så må du bare acceptere at hvis du ønsker at lave regneeksempler og starte debat omkring cloudsprout, så må du også forvente at andre kommenterer, og dette UDEN du behøver angribe folks forretning, blot fordi du får kritik af dine "karikerede" regnestykker.

Nu er du så sur på Hjerrild, fordi han ikke uddyber nok, selvom de fleste nok kan se at regnestykket bør indeholde langt flere variabler. Når man får installeret en shop til 15.000,- er det ofte man også lige får e-handelsporing og analytics sat op, hvilket gør man kan få mere ud af sine markedsføringskroner.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke om e-handelsporing er integreret med cloudsprout, men det er et eksempel på en ting du bør tage med, hvis dine regnestykker skal tages bare lidt alvorligt.

Men husk lige at ønsker du at starte debat, må du også kunne tage hvis der kommer kritik af dine debatoplæg, uden at angribe andres virksomheder. Hvis ikke du kan overholde det, så lad være med at blande dig i debatten.

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 11:52
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:00

Thomas Frost:
Ahhh Lundsby kom nu ind i kampen :-

Ahhh, Thomas kom nu ud af hampen :-)

Thomas Frost:
Du ønsker debat om Cloudsprout og skriver om det i flere tråde, og kommer med et aldeles "karikeret" regneeksempel, hvor du bl.a. skriver om markedsføring. Jeg kan bare se at man umiddelbart som standard smider en masse linkjuice væk i cloudsprout , og derfor holder dit regneeksempel ikke, hvis du vil sammenligne med Magento.

Det er ikke noget CloudSprout gør som standard, men man kan gøre det i CloudSprout, man kan også gøre det på den anden måde. Nøjagtigt ligesom du kan lave gode og dårlige ting i Wordpress.

Thomas Frost:
Nu er du så sur på Hjerrild, fordi han ikke uddyber nok, selvom de fleste nok kan se at regnestykket bør indeholde langt flere variabler. Når man får installeret en shop til 15.000,- er det ofte man også lige får e-handelsporing og analytics sat op, hvilket gør man kan få mere ud af sine markedsføringskroner.

Jeg ville også håbe at de fleste var matematiske nok, til at se at selvom man sætter flere variable ind, så resultatet det samme, CloudSprout er den økonomisk optimale vej. Det eneste der kan få CloudSprout(eller leje modellen) til at blive dårligere er hvis besparelsen på at bruge CloudSprout gange den månedlige return-on-investment ikke overstiger 375 kr. som er den månedlige omkostning.
Det sker næppe fordi besparelsen ved at bruge CloudSprout er temmelig stor, man spare en masse teknikker tid og fordi hvis roi'en er små lille så er vi næppe ude i at man kan sige at shoppen vækster derudaf som Kristoffer startede med.

Men prøv selv, at lege med tallene, så vil du se at jeg har ret. Faktisk har det egentligt ikke noget med CloudSprout at gøre, men den basale antagelse, at hvis man antager at en investering er sikker og højt forretning, så betyder det alt, hvor man penge man kan sætte i den, så hurtigt som muligt.

Thomas Frost:
Men husk lige at ønsker du at starte debat, må du også kunne tage hvis der kommer kritik af dine debatoplæg, uden at angribe andres virksomheder. Hvis ikke du kan overholde det, så lad være med at blande dig i debatten.

At de vælger at se, det er kritiserer hvordan vores forside er sat op, som anderledes end at jeg kritiserer jeres forretning, endda et sted hvor det underbyggede min pointe, står dig frit for. Det tror jeg faktisk mange vil være uenige med dig om, inkl. jeg selv.

Men skulle vi ikke bare sige, at det er op til os selv, hver især at vælge hvilket debatter vi vil deltage i.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:18

Hej Jannick

Jannick Joel:
Er der nogle der vil kunne sætte sådan et design op?

http://themeforest.net/item/king-size-fullscreen-background-wordpress-theme/full_screen_preview/166299

Det skal være ligesom det her, hvis ikke nøjagtig det samme, med nogle andre billeder og ændring af menutekst.

Hvem kunne lave det inkl. en webshop på siden?

Super, fedt template du har valgt, hvis jeg havde haft mere tid, ville jeg gerne havde sat det op for dig, for stortset ingenting. Men vi har mega travlt.

En ting, jeg kom til at tænke på, ved templaten, er at den vil stille relativt store krav til din look-book, som du sikkert ved ikke er helt billig. Har du en god plan for hvordan du vil skaffe store høj kvalitetsbilleder, der understøtter dit brand.

Fra Næstved
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 12:23

Er jeg den eneste der synes vi skal tilbage til emnet. I kan begge hjælpe med hver jeres pris.

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 12:38

Jeg har aftale med en fotograf allerede, som kan levere disse billeder, så ja :)

Der mangler bare et sted på siden, hvor folk kan bestille tøjet, men ellers er den perfekt.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)